Jump to content

Någon / Några I Västerås?


Ozze

Recommended Posts

Tjena tjena

Är ny här och är på g och funderar om jag inte skall ta och bygga mig en locost.

Dock skulle jag vilja provköra en först, inga vansinnes färder utan helt enkelt känna på en och se hur dom beter sig och känns att köra. Självklart kan jag betala en slant för lån / provkörning.

Så är det någon vänlig själ som kan tänka sig att låta mig prova deras locost / seven i västerås trakten hör gärna av er.

MVH

Mikael Olsson

Link to comment
Share on other sites

Du skulle kunna kolla med Conco och hans Westfield med rover V8 om han kan ta dig på en tur. Sen får vi väl se om det kommer några till stan på lördag för lite Power Meet cruising.

Hade du hört av dig för någon/några veckor sedan så kunde jag bjudit på en tur i min f.d MK Indy, men den går numera nere i skåne istället.

junk.jpg

Men om du har några funderingar och vädret håller i sig så ses vi kanske på Hälla på lördag :)

Link to comment
Share on other sites

Du skulle kunna kolla med Conco och hans Westfield med rover V8 om han kan ta dig på en tur. Sen får vi väl se om det kommer några till stan på lördag för lite Power Meet cruising.

Hade du hört av dig för någon/några veckor sedan så kunde jag bjudit på en tur i min f.d MK Indy, men den går numera nere i skåne istället.

Men om du har några funderingar och vädret håller i sig så ses vi kanske på Hälla på lördag :)

Lite roligt att du säger det faktiskt... såg din annons på blocket och började fundera på det... Samt att jag såg halins 7:a... Då kom jag på din annons igen och tänkte precis försöka få tag i dig och höra om man kunde få sig en provtur... Men då var annonsen borta... Typiskt... Handla först tänka sen är nog bättre...

Ska höra mig för med conco och se om han vill bjuda på en tur.

MVH

Link to comment
Share on other sites

Om du är i krokarna Västerås E-tuna så kan du väl dyka upp vid Kjula flygfält när klubben har konkörning. Då tror jag säkert att det blir tillfälle för dig att provköra.

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...