Jump to content

Nån Som Ska Ha Leverans Från Mk?


Sören

Recommended Posts

Jag tänker köpa en bensintank. MK vill ha 700:- för frakten! Tänkte att tanken kanske kunde hänga med en annan frakt till lägre pris.

Link to comment
Share on other sites

Tjenare Sören.

Jag har beställt en plaststol och han skulle återkomma ifall det blev några chassiebeställningar , det lät som om det skulle bli någon eller några leveranser innom det snaraste..billigare att skicka med i ett chassiepaket.

// Mats

Edited by Jocke E
Onödig citering
Link to comment
Share on other sites

Hejsan.

Vet inte om jag missuppfattade lite grann igår när jag läste inlägget från Sören , jag fick för mej att han skulle köpa tank via

killen i Sjövik , det är honom jag talat vid och han skulle ev ta hem chassien och samtidigt ta med en stol till mej..

// Mats

Link to comment
Share on other sites

Håller med. När jag jobbade i England brukade jag säga att de är 1 timme och 40 år efter Europa i många frågor.

Det är även ett högteknologiskt U-land.....

Mvh

Magnus

Link to comment
Share on other sites

Jag gillar deras stil.

Vilka skulle komma på tanken att bygga en locost på verandan?? eller att ha heltäckningsmatta i garaget. Eller renoverar motorn i köket/tvättstugan (vilket ofta är samma rum).

I London drar man vattenledningsrören på utsidan av husen, så att det ska vara lätt att byta dom när dom fryser :wacko:

Dom är coola

Link to comment
Share on other sites

Lördag eller söndag ska jag upp till Michael i Sjövik och bäställa en kit från Mk. Är det nån som ska ha nånting från Mk så prata med Michael om det går att frakta de tillsammans ,jag har ingeting emot det.

Link to comment
Share on other sites

Jag hoppas att min stolsbeställning finns kvar , jag är gärna med och delar på fraktkostnaden bara så att min stol kommer hem

har inget att sitta i , måste stå hela sommaren..

// Mats

Link to comment
Share on other sites

Jag undrar om han har kvar våra beställningar. ser i allafall inte ut att bli nå´n MK färdig i sommar :mad: Fy fn va strul det varit med leveranserna till det här bygget, är inne på andra året nu.

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Sorin.

Jag är van att vänta , bara så jag vet att det är pågång

Fick mina fälgar som jag väntat på i ca 6 månader , den som väntar på något gott...............

tack på förhand-

// Mats

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej Mats

jag ska på semester den 27 juli . Michael sa att jag ska få kitet innan men det är engelsmän som ska skycka det så.........man vet aldrig.

mvh Sorin

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...