Jump to content

Födelsedag - Locost Sverige 5 år :-)


niklas

Recommended Posts

I morgon, den 31:a mars 2007, är det precis fem år sedan det första inlägget i det första diskussionsforumet för Locost Sverige skrevs. :-) Jag hittade det när jag letade bland gamla filer i min dator. Mycket har hänt sedan dess. Här kan den som vill läsa första inlägget:

http://intresseklubben.com/locost/Valkomna.htm

Tyvärr finns inte bilderna kvar så det ser inte så snyggt ut.

Grattis säger jag lite i förskott! :-)

Edited by niklas
Link to comment
Share on other sites

:image224: Jisses, man känner ju historiens vingslag när man läser det första inlägget! :image224:

Tror inte att jag någonsin hade fått en egen Cobra utan det här forumet (nåja, en bit kvar)

Är det det största bilbyggar-forumet i norden eller?

Vill bara säga TACK till dej Niklas!

:notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Men vad gör du nu? Bara 154 inlägg, så antagligen är du klar eller har du tröttnat?

Hoppas inte!

Link to comment
Share on other sites

En sak är klar, Tommy och jag hade inte sysslat med att bygga locost7or om vi inte hade hittat det här forumet.

Ett stort Tack till dig Niklas och ett ännu större GRATTIS på 5 års dagen. :toot: :toot: :toot:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Minns jag rätt så reggade jag mej i Maj 2003 för första gången på det gamla forumet....... Det känns som unjefär ett år sedan när man tänker på det.....

Men de senaste åren kan man ju lugnt påstå att det hänt en hel del med forumet och den klubb vi i den sittande ledningen sedemera startade upp.

Tack niklas, för att du satte upp ett forum. Det resulterade ju tillslut i så mycket mer än bara ett forum, vilket i sin tur blivit en helhet som betyder så mycket för locostintressrade !

Men det var du som från början var den som satte snöbollen i rullning i nerförsbacken, nu börjar det likna ett klot.

Vad jag däremot tycker är synd är att du själv är så pass anonym för oss alla här, inkl. oss i klubbledningen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
  • 2 weeks later...
  • 5 years later...
  • 9 months later...
  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...