Jump to content

National Kit-car Show At Stoneleigh


Sören

Recommended Posts

TELEFONLISTA

Detta var något som vi alla värderade förra året!

Ni som vill vara med på en telefonlista kan skicka namn och mobil nr till mig via pm

Jag sätter samman alla nummer och returnerar en telefonlista via pm....

Intresserade gör detta så fort som möjligt!

------------------------------------------------------------------------------

Nu har jag:

Tommy, Eddy, Jonte, Jocke, Fredrik, Lars, Stigge

Bifoga även flygtiderna enligt Fredriks förslag här nedan... om ni vill.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bra idé. Kan vi inte i denna telefonlista inkludera våra flygtider så vi vet vem som dyker upp var. Själv har jag inte bokat hyrbil över huvudtaget men jag räknar lite löst med att åka med Lars H.

Vi får ju försöka fördela så att ingen får hyra själv...

Link to comment
Share on other sites

Om jag förstått rätt med bilarna så är det 1 bil för folk från GTB, 1st för norrlänningarna, 1st för värmlands/dalarna och sedan 1 för stockholm/uppsala. Kan detta stämma?

Förresten är det någon som har koll på dagens terroristbestämmelser :rolleyes: Vad får man plocka med sig ombord och hur mycket? Misstänker att man får köpa RyanAirs dyra smaklösa mackor på flyget.

Link to comment
Share on other sites

Så trevligt att du gör oss sällskap.

Köerna brukar inte vara så farliga, det har varit max 4-5st före oss när vi kommit dit kl 10 när dom öppnar.

Link to comment
Share on other sites

Flög med Ryanair till Glasgow förra helgen (rap) och de kör fortfarande med det löjliga med inga vätskor i handbagaget. Smörgåsar tror jag är tillåtet.

Beställde en ciabata med skinka och ost strax efter avfärd från Säve och fick den serverad mitt under inflygningen.

Link to comment
Share on other sites

Ännu en bil tillkommer med Gbgs folk. Vi åker 3 vuxna! Någon plats ska det väl finnas för någon ensam själ :)

Dock får man trängas på väg tillbaka då det är tänkt att få med en massa delar :D

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer att flyga ifrån Säve klockan 15.25 alltså ett senare flyg än er. Hedley Villa var fullbokat så vi kommer att bo på något liknande ställe en bit därifrån.

Vilket hotell det var vet jag faktiskt inte (den gamle har koll på det ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Då har jag skickat ut Telefonlistan till:

Tommy, Eddy, Fredrik i Trollhättan, Jocke E, Jonte, Lars H, Mats G, stigge, Sören

Nu kommer jag att få det lite stressigt före resan så om det är någon som vill ha tag på mig så ring!

Link to comment
Share on other sites

Då är det bestämt med pubkväll tillsammans med några engelska byggare. Som vanligt så syns vi på Cricketers Arms efter 19.30 på måndagkvällen.

The Cricketers Arms

19 Archery Road

Leamington Spa

karta

Link to comment
Share on other sites

Inträdet är om jag kommer ihåg rätt £10. Förra året gick jag ut en sväng och fick en stämpel på handen som bevis att jag betalat inträde. Den visade jag upp dag 2 och slapp betala en gång till, vilket de andra måste göra.

Nu tror jag att de ändrade färg på stämpeln dag 2, så kanske det inte var rätt att jag slapp betala, men det kan vara värt ett försök, eller hur? Men då måste man gå ut under dagen för att få en stämpel. I samband med stängningen hinner de nog inte stämpla.

Vi ses på lördag! :D

Link to comment
Share on other sites

Inte alls avundsjuk :hypocrite: nejdå!!!

Hoppas ni får en super helg!

Får trösta mig med att ha lite kul imorgon när bilen skall testas på rullande landsväg och få hjulinställningar gjorda. :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

2½ timme innan flyget går. Dags att börja packa å sen ta en dusch :D

Har just kommit tillbaka från garaget där jag visade upp Indyn för Umeåresenärerna.

Link to comment
Share on other sites

Då var vi tillbaka i svedala igen. En riktigt trevlig resa hade vi i england.

Om jag inte minns helt fel så var vi 18 st svenskar som kolla på bilar, besökta pubar, körde vilse och åt gott :)

Vi ska nu samla ihop våra bilder som inom kort kommer dyka upp i galleriet.

Ni som var med kan skicka väl utvalda bilder till mig. Kan ni minska ner bilderna till max 700px i bredd är det ett + i kanten

Link to comment
Share on other sites

Nu har även vi på framsidan kommit hem och packat upp.

Alla saker var hela och fina även om piloten tyckte han skulle skoja till det och studsa fram på landningsbanan (såg han i baren innan flygningen).

Vi tackar för alla goda råd och trevligt sällskap. Blir en tur till garaget imorgon och prova om allt passar.

Hoppas vi ses snart!

Vi som bygger svart i Mölndal

Link to comment
Share on other sites

Tack alla 17 för en otroligt trevlig helg i England!

Var vi än var så såg man Locostsweden tröjorna..

Engelsmännen undrade hur många vi var som invaderade mässan ;-)

Bifogar här ett smakprov på några bilder innan det kommer upp i vårt galleri på hemsidan!

En Öl eller två satt aldrig fel :-)

post-160-1178703266_thumb.jpg

Många motorer såg vi men detta var nog en av dom som stack ut!

post-160-1178703279_thumb.jpg post-160-1178703287_thumb.jpg

Snyggaste karossen ? Tigers helalu.

post-160-1178703297_thumb.jpg

Vi synade nya Mev Rocket in i minsta detalj. Ett rätt intressant bygge faktiskt!

post-160-1178703305_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jag ska försöka ta tag i bildbiten i kväll. Fast först ska jag tvinga mig själv till gymmet för en stund på löpbandet.

Det var ingen glad upplevelse att ställa sig på vågen efter all mat och öl på resan. Jag är rena magneten när det gäller att absorbera fett.

Link to comment
Share on other sites

Det blev en mycket trevlig resa och mycket delar till bilen.

Mycket att titta på, var det 500 sjuor ??.

Här är en bil när vi är samlade utanför Cricketers Arms.

post-601-1178705631_thumb.jpg

Lars H.

post-601-1178705653_thumb.jpg

Edited by Lars H
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...