Jump to content

Laserskärning Samt Ritningsjobb


galizi

Recommended Posts

Detta blir mitt första inlägg på detta forum som nybliven medlem nr.133 (om jag mins rätt)

Jobbar idag som konstruktör på en modern plåtverkstad och har tillgång till en hel del hjälpmedel. Är det någon som behöver hjälp med att rita/konstruera eller behöver några plåtbitar så kanske jag kan hjälpa till.

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

behovet finns säkerligen ..

välkommen in i ``träsket´´ :lol:

:racesmile:

träsket pga har man väl klivit in här så sitter man fast..

Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

jösses, det verkar vara aktivitet på forumet i vilketfall.

En sjua för grillen ska nog gå att fixa :) Har du nån bild att utgå från?

Jajjemän, knappt en mil till mantorp :prop: Har inte varit där så mycket på sistonde men ska bättra mig till sommaren.

Link to comment
Share on other sites

jag har cad ritning för en grill med 7 a i kopierad från en Caterham..men anpassad till min noscon

altså ytterkonturen passar till noskon som är en avgjutning av en Lolokost

tog helt enkelt bilder av en lotus grill en kartongmall av noskonen..sedan fick den eminente teknikern på jobbet göra cad

ritningar han e mycket petig med proportioner....7:an är så gott som exakt med sarg,det går ju enkelt att utesluta ribborna och bara använda 7 an + skölden..

grillbild

iofs så ritade han dubbla antalet grillribbor men om man inte gillar det kan man ju kapa bort dom..han tyckte grillen såg gles ut.. :unsure: iofs kan ingen hävda att jag stjäl designen :lol:

han som skulle vattenskära grillar till mig har ...inte hörts av på länge... kan tänka mig dela med mig av filen..om någon kan skära ut en eller flera grillar..

:racesmile:

Edited by Michael Th
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...