Jump to content

Glad Nyhet !!


per fogelberg

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

Nu är det reglerna klara för 2007 o tre år fram. hämta här: http://www.spvm.se/SPVM%20prel%20reglemente%2020061221.pdf

Velodrom loppet blir en höjdare i år med både RHK och SPVM då blr det nog trångt i depån man får nog ta en platts redan på onsdagsträningen !!

Läges rapport här i från Garaget i Forshaga, bilen är nu nerskruvad efter testet på Gelleråsen och bromsproblemet är löst larvit enkelt ! (hadde satt i fel nippel i oket så en koll blev blockerad)

Förövrikt så håller Rally produkter I vålberg på med burbågen nu och reserv delar mm är på förnickling i Säffle.

edit: gjorde länken klickabar /acke

Edited by Acke
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Läges rapport från garaget ! Racet på Velodrom loppet gick bättre än förväntat 4a i första tävlingen ! med "orginal" motor på 150hk. Tyvärr så skar pingonglagret på söndagen på sista varvet snopet annars hadde jag blivit 3a. Nu väntar Anderstorp i Augusti och bilen har fått nya stötdämpare bak då dom förra var för korta och det blev ingen utfjädring, sedan så är det vingar på G i fronten, tappar fäste fram i långa böjar.

Link to comment
Share on other sites

Jag var ju och tittade på din bil på Gelleråsen. :racesmile:

Kul bygge! Skall bli skoj att följa din framfart på banorna. Men jag saknade dig på Knutstorp....

Keep up the good work! :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...