Jump to content

Betalande medlemmar!


Mats G

Recommended Posts

Satt och läste protokollet från årsmötet , blev lite grann nyfiken på hur det gått med dom som inte vill betala medlemsavgiften , har alla betalat eller hur ser det ut?

Hur många är vi som betalar varje år?

Hur ser fördelningen ut mellan kvinnor och män?

mvh nyfiken Tibrobo....Mats Gustavsson

""""""""" en gris , en ko , entibrobo """""""""""""

Link to comment
Share on other sites

Hej Bossen. :)

I dags dato så är det 31 obetalade medlemsavgifter.

Jag gör på det sättet att när det kommer in en ny medlem stryker jag en av de obetalda och lägger in den nya på det strukna medlemmens nummer. Jag vill inte ha luckor i registret.

En ny rutin är att jag skriver inte in någon förrän jag fått medlemsavgiften betald. Det är många som söker medlemskap som backar när jag kräver avgiften i förskott (23 st för tillfället). Efter att jag börjat med den nya rutinen har jag inga obetalda avgifter, men vi får se hur det går när nästa års avgifter skall betalas.

Vi är i dag 213 medlemmar en kvinna så vitt jag vet, 31 obetalade, det gör 182 betalade avgifter.

En sak som kan nämnas i samband med medlemsantalet är att vi fått in 27 nya medlemmar efter Elmiamässan. Så jag är helt övertygad om att mässan har effekt på nyrekryteringen till klubben :D

Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

hmm blev medlem på elmia 2005... :D och är lycklig betalande medlem sedan dess..skulle vara konstigt att tillbringa så mycket tid på detta forum och sedan inte betala...inget annat e ju gratis så detta e ju småpengar .. SKÄMS ni slöfockar som inte vill göra rätt för er :mad:

Annars ni duktiga i styrelsen.. fortsätt det fina arbetet ni gör. :thumbup:

:racesmile:

Link to comment
Share on other sites

jag tycker problemet är att bli medlem.

hur menar du ?? är rutinerna oklara eller är det svårt att hitta information om hur man gör ??

har du försökt men inte får svar ??

berätta gjärna vad problemet är så kommer vi givetvis göra vårat bästa för att göra det bättre :)

Link to comment
Share on other sites

Kanske det är många som inte går in i forumet via hemsidan, utan har forumet direktlänkat som favorit.

För er som inte så ofta besöker Locostswedens hemsida så kan jag tipsa om att i vänsterkanten bland

länkarna i vår "meny" finns länk till "Bli klubbmedlem".

Där finns all nödvändig info om hur du blir medlem i klubben.

Jag lägger in en direkt länk till den sidan här.

Välkommen !

Link to comment
Share on other sites

jag har skickat via den länken. men inte hört något. ca 1 - 1,5 vecka sedan och både 27/8 och igår.

men man kanske inte för något svar utan inbet. kort dimper ned i lådan? jag får väl vänta lite.

annars så kan jag betala via datorn bums och ni skickar medl. kortet.

jag har planer på att köra på Uråsa och prova ut bilen så det är på sin plats då att man är betalande medlem.

och sedan finns ju klubbrabatt på försäkring också. o det är bra.

Link to comment
Share on other sites

Hej igen, nu är man tillbaka på banan :D efter dataras och virusatacker.

Jag har ett jättejobb framför mig med att rädda vad som räddas kan av register o.s.v. Tyvärr så försvann hela Windowskatalogen och därmed alla mail. Thomas,det kan vara så att ditt mail har försvunnit på det sättet. Jag brukar alltid svara med ett mail och beskriva hur "Psalmerna går" vid inträde, vilka personuppgifter vi behöver o.s.v.. Jag är uppriktigt ledsen att du hamnat mitt i den här skarven. Jag vet att flera i styrelsen kan intyga att det faktiskt är på det här sättet.

Håkan: när Thomas kommer till Uråsa så betrakta honom som medlem i klubben.

Thomas: Skicka omg. ett Mail till mig på "kassor(a)locostsweden.se" så kommer ett svarsmail /omgående.

Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

:D Dutton-Thomas :D välkommen som betalande medlem... gillade dig innan men nu mer :racesmile:

fler som vill bli fullvärdiga och njuta av den riktiga gemenskapen???

känn er välkomna att träda in.. :515:

:racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Tjäna. nu har jag skickat det.

bara för att vara på den säkra sidan, du hänger med på att du får byta ut (a) i adressen (kassor(a)locostsweden.se) mot ett riktigt @ innan du skickar ??

anledningen till varför man inte vill skriva ut den "riktiga" adressen med @ i är för att spamare använder sökmotorer för att få tag i mailadresser dom kan skicka spam till därav skriver vi inte ut den "riktiga" mailadressen...

du kanske vet detta och skickat rätt, men jag tänkte det är bäst att kolla för säkerhets skull.. "hängslen å livrem" du vet... :)

Link to comment
Share on other sites

ja det är gjort. och har skickat från min hotmail och outlook.

men ta det här.

Thomas Sandqvist

Gunnar Torhamnsväg 13

371 63 Lyckeby

tel. 0455 45279 0768 549805

meil. t.sandqvist@hotmail.com

t.sandqvist@glocalnet.net

ps. får jag bara p-g så bet. jag via datorn omg.

Link to comment
Share on other sites

Bra Thomas. Konstigt att jag inte får din mail, :blink: men vi kör så här så länge.

PG Nr: 367442-1 Sätt in 220:- så skickar jag dig medlemskortet så fort pengarna kommer in på kontot.

Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

så nu är det betalt så pengarna kommer in på ert konto när som helst. kan väl ta någon dag.

meddela när det kommit in så kanske jag kan få mitt medl.nr så jag kan kolla försäkring.

Tack

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...