Jump to content

"Mina inlägg" och länk hem.


leto

Recommended Posts

Ett par förslag :)

En knapp i "Min Assistent" för för att hitta de trådar som man postat i själv. Använder "Visa Nya Inlägg" och har inte en aning om var en viss tråd finns :prop: . Möjlighet att enkelt hitta de trådar man själv startat är också trevlig.

Jag hittar inte någon länk från forumsidan till hemsidan :blink: har jag missat den?

Link to comment
Share on other sites

klickar du på ditt egna namn på vänstersidan ( eller någon annans för den delen) så ser du personens profil...

Uppe i högerhörnet finns en list som det står "Profilval" på.. där kan man få upp alla inlägg eller trådar personen skapat.. :)

Link to comment
Share on other sites

Ett par förslag :)

--klipp--

Jag hittar inte någon länk från forumsidan till hemsidan :blink: har jag missat den?

Förr så kom vi till vår hemsida när vi klickade på vår logotype uppe i vänstra hörnet !

men håller med.... vi behöver en lättåtkommlig länk som alltid syns som slussar oss och våra besökare till vår fina hemsida! :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

klickar du på ditt egna namn på vänstersidan ( eller någon annans för den delen) så ser du personens profil...

Uppe i högerhörnet finns en list som det står "Profilval" på.. där kan man få upp alla inlägg eller trådar personen skapat.. :)

Där hade jag inte letat :D Kan det vara ide att lägga samma kanppar i "Min Assistent"?

Förr så kom vi till vår hemsida när vi klickade på vår logotype uppe i vänstra hörnet !

men håller med.... vi behöver en lättåtkommlig länk som alltid syns som slussar oss och våra besökare till vår fina hemsida! :thumbup:

:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Texten under loggan är nu länkad till hemsidan, men tyvärr inte loggan (än)

Det finns ett gäng olika inställningsmöjligheter att gå igenom innan man hittar rätt. Men vi söker vidare....

Sen är jag personligen av den inställningen att webbsidan är huvudsidan och forumet är en del av det. Man ska alltså kika på hemsidan först. Min personliga åsikt. Men jag vet ju att det är mest aktivitet på forumet....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...