Jump to content

Slitsade bromsskivor


Recommended Posts

finns folk som kan slitsa befintliga skivor... jag vet 1 i göteborg samt 1 i stockholm men det hjälper kanske inte dig så mycket...

Link to comment
Share on other sites

Men jag ska ju upp till gbg på torsdag över dagen! Tror du han kan fixa dem på en dag? Har du hans nummer kan jag ju ringa o kolla?!

den hårddisken som nummret ligger på sitter i en dator som inte funkar just nu, men jag skall se om jag kan få tag på det via en kompis.. :)

Link to comment
Share on other sites

En polare skar slitsar med vinkelslipen, funka faktiskt riktigt bra inga som helst vibrationer.

Fast det såg lite tattigt ut det klart :P

H Borken

Link to comment
Share on other sites

En polare skar slitsar med vinkelslipen, funka faktiskt riktigt bra inga som helst vibrationer.

Fast det såg lite tattigt ut det klart :P

H Borken

:blink: Skulle man våga köra med dem? Jag körde mina till Saaben i vår CNC-fräs, det vart strålande resultat :)

Link to comment
Share on other sites

Inga som helst problem att åka med det man slitsar ju inte direkt djupt och polaren använde en hemmagjord jigg, delningen var det som var lite kinkigt men det blev ju som sagt bra ett par tre bandagar har dom hållt.

LowCost är det ju i alla fall :P

H Janne

Link to comment
Share on other sites

Inga som helst problem att åka med det man slitsar ju inte direkt djupt och polaren använde en hemmagjord jigg, delningen var det som var lite kinkigt men det blev ju som sagt bra ett par tre bandagar har dom hållt.

LowCost är det ju i alla fall :P

H Janne

haha, ja det är ju sant det är Locost ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...