Jump to content

Bilder?


pixbo

Recommended Posts

  • 2 months later...

Skulle man inte kunna göra en Topic där varje medlem får presentera sin bil med fakta och bilder på sin Seven. Ev. kan man även klämma med lite information om Ägaren oxå!

Om man vill kan man låsa denna delen så endast betalande medlemmar som får tillgång till denna info!

Men framförallt låta trådar vara personliga och inte kommenterbara av andra medlemmer eller ev. klistra trådarna?!?

Känner att jag skulle villja ha mer information och bilder på många av medlemsbilar!

Är jag helt ute och cyklar nu, eller??

Link to comment
Share on other sites

Det vore bra om det avsätts utrymme för bilder så man inte måste ta av sin personliga max kapacitet för att lägga in bilder.. alla har ju inte hemsida att länka till..

kunde kanske finnas en kategori ``byggen på gång´´ för oss som behöver lång tid, :D och en för`` färdiga medlemsbilar´´ :racesmile:

bara lite av vad jag tänker.

Link to comment
Share on other sites

Skulle man inte kunna göra en Topic där varje medlem får presentera sin bil med fakta och bilder på sin Seven. Ev. kan man även klämma med lite information om Ägaren oxå!

Om man vill kan man låsa denna delen så endast betalande medlemmar som får tillgång till denna info!

Men framförallt låta trådar vara personliga och inte kommenterbara av andra medlemmer eller ev. klistra trådarna?!?

Känner att jag skulle villja ha mer information och bilder på många av medlemsbilar!

Är jag helt ute och cyklar nu, eller??

Låter jättebra tycker jag!

Skulle ju t.ex. kunna ligga i den nuvarande länken "Svenska byggare"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...