Jump to content

Obetalda Medlemsavgifter


Eddy

Recommended Posts

Hej alla Medlemmar i klubben Locost MK. :D

Det drar ihop sig till Elmiamässa och därmed årsmöte.

Som kassör i föreningen är det min uppgift att redovisa hur den ekonomiska ställningen i klubben är.

Vårt medlemsantal har ökt med ca 110 medlemmar sedan förra årets möte, vilket är en mycket glädjande utveckling. Det ser mycket trevligt ut vid första anblicken, men när man tittar lite närmare på det så är det

en sak jag måste peka på.

Det är så att ett stort antal medlemmar inte har betalat sin medlemsavgift för år 2006. Jag lägger inte ut några namn på de som ligger som obetalda, men jag bifogar medlemsnummren så kan du kolla om du finns med på listan. Är det någon som hittar sitt Nr. på listan men vet med sig att avgiften är betald så ber jag om ursäkt för det och vore glad om du hör av dig till mig.

Här kommer listan:

Nr 13, 19, 21, 29, 32, 38, 39, 41, 48, 53, 54, 57, 58, 65, 66, 69, 75, 77, 79, 82, 83, 84, 89, 94, 95, 96, 99, 104, 105, 108, 111, 112, 115, 116, 121, 127, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 136, 138, 140, 145, 148, 155, 0ch sedan 162.

Det är 49 st obetalda avgifter.

Det är ju som alla förstår svårt att göra en planering av årets aktiviteter när man inte vet hur mycket pengar vi har att röra oss med.

Har du bestämt dig för att inte fortsätta som medlem och därför avstått att betala, hör av dig till mig så jag får stryka dig ur medlemsregistret. Men vi vill naturligtvis att du blir kvar hos oss.

MVH Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

Om vi inte kan se vad vi har för pengar vid årsmötet i påsk så

kommer det att försvåra vår planering för aktiviteter under 2006 :(

Och till er som fått tigare påminnelser... Var snälla och hör av er till kassören!

Om ni har betalt, om ni avser att gå ur klubben och lämna ert medlemsnummer till nya

eller om det finns någon annan orsak till att klubben inte har registrerat betald avgift!

Medlemsavgiften är per år och löper per / kalenderår! Dvs... Nytt år ny avgift!

Det kan vara fel hos oss som sköter papperen...

vi har nämligen gått över till ett nytt medlemssystem så den mänskliga faktorn kan finnas där och "spöka"

Det viktigaste är att ni hör av er om något inte stämmer och att ni uppdaterar klubben om nya e-mail och adressuppgifter.

Link to comment
Share on other sites

Hej!Det står att jag har medlemsnummer 66 under min avatar,men jag har 30 enligt mitt medlemskort.Jag har betalat,men kan inte se den delen av forumet som är för betalande medlemmar.Har dock kunnat tidigare.

Skulle vilja göra det igen.

Jag såg att 66:an inte betalat.Fy! :mad:

mvh pixbo

Link to comment
Share on other sites

Måste bara klargöra en sak som missades i massutskicket om medlemsavgiften.

Det var ett massutskick till alla registrerade på vårat forum för att nå så många som möjligt. Ett flertal medlemmar har uppgett olika e-postadresser vid forumregistrering samt till Klubbmedlemskap.

Det var olyckligt att det inte kom med i mejlet att informationen skickades till alla som var registrerade på forumet.

Mitt fel, jag ska bättra mig :whip:

Link to comment
Share on other sites

Hej!Det står att jag har medlemsnummer 66 under min avatar,men jag har 30 enligt mitt medlemskort.Jag har betalat,men kan inte se den delen av forumet som är för betalande medlemmar.Har dock kunnat tidigare.

Skulle vilja göra det igen.

Jag såg att 66:an inte betalat.Fy! :mad:

mvh pixbo

Det där beror på olyckligt ordval. Ska kolla vart man kan ändra medlemsnummer 66 under min avatar till forumnummer eller liknande.

Det finns dock ett par hundra rader i admindelen man ska söka igenom :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hej!Det står att jag har medlemsnummer 66 under min avatar,men jag har 30 enligt mitt medlemskort.Jag har betalat,men kan inte se den delen av forumet som är för betalande medlemmar.Har dock kunnat tidigare.

Skulle vilja göra det igen.

Jag såg att 66:an inte betalat.Fy! :mad:

mvh pixbo

Det är ett problem med att Forumet har ett eget medlemskap. Jag hde inte en tanke på att det kunde uppstå ett sån´t här missförstånd. Jag är ledsen för det här Pixbo. Du har betalt med "råge" en gång som du kanske kommer ihåg ;) , så ingen skugga faller över dig :D

Nummerserien som jag har skrivit ovan är medlemsnr i Locost MK, inte medlemsnr på forumet.

Om det är flera som råkar ut för det här så kom ihåg att hålla isär de båda medlemsnr. serierna.

Jag beklagsr det här "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

Man kanske kan ändra ordet "Medlemsnummer" här på forumet till "forum nummer"....

Bara det kan reda ut lite missförstånd... eller så tar man bort det helt och hållet! :D

Link to comment
Share on other sites

Man kanske kan ändra ordet "Medlemsnummer" här på forumet till "forum nummer"....

Bara det kan reda ut lite missförstånd... eller så tar man bort det helt och hållet! :D

working on it ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...