Jump to content

Otroligt !!!


heralue

Recommended Posts

och in kommer.. Bosse "jag har så många skandaler på min CV att jag inte vet var jag ska börja" Ringholm..

Freivalds eller Ringmuskel ?? de e ju som å välja mellan pest eller kolera.. :icon_blink:

Å ja menar vafan, kollar man på politiker å sosseregeringen i allmänhet så e de ju mer kriminella än gemene man ju.. e de inte kontokortsaffärer, porrklubsbesök så e de lån av jetplan för privata resor...

Listan kan man ju göra hur lång som helst...

Å Bosse Ringmuskel måste dom ju flytta på snarast.. han e ju smidig som en elefant i en porslinsaffär.. dags att deportera han till Australien igen ??

Link to comment
Share on other sites

"Utrikesminister Laila Freivalds lämnade på tisdagen in sin avskedsansökan. Vid en presskonferens tillsammans med statsminister Göran Persson under morgonen meddelade hon att hon avgår från sin post i regeringen. Bosse Ringholm tänker inte trycka upp några nya visitkort utan betraktar sig själv som ett högst tillfälligt inhopp för att klara av utrikesministeruppgifterna. "

:biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2: :biglaugh2:

:515: :515: :515: :515:

Varva ner nu pojkar !! justitieminister blir han nog inte förrän efter några skandaler till....

Link to comment
Share on other sites

Justitieminister är väl Tomas Bodström - en av de få i sittande regeringen som jag tycker verkar vara rätt man på rätt plats (han är ju ändå advokat...)

avdankad fotbollspelare ....

Link to comment
Share on other sites

Justitieminister är väl Tomas Bodström - en av de få i sittande regeringen som jag tycker verkar vara rätt man på rätt plats (han är ju ändå advokat...)

Tyvärr kan jag inte hålla med dig där. Bodström helt galen.

Om han fick som han ville skulle polisen och militären få göra som dom vill. Alla typer av övervakning, buggning, kontroller, registreringar, tillåtna.

Som det ser ut idag är det väl egentligen inget problem, det är ju bara busarna som har nåt att dölja. Men vad vet vi om framtiden.

Rätt vare är så är "oliktänkare" och regeringskritiker lika med busar och vips så får man kontrollera alla som inte vill som regeringen vill. Det har hänt i vårat land tidigare (IB) och det kommer att hända igen.

Nä, jag känner en viss skepsis mot bodström och hans "kontrollsamhällenirvana" ala Stazi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...