Jump to content

EXD7 läggs på is


Recommended Posts

Nu har jag beslutat att lägga EXD7 på is. Högerarmen är fortfarande inte läkt som den ska, "den ska självläka" säger de hela tiden... bullshit :mad:

Sedan har man ju även börjat på KTH Maskinteknik där man sedan kommer inrikta sig mot fordonsteknik och bilar. Varför inte passa på och lära sig lite i KTHs Formula Racing Team också när man ändå är där ;)

Summa sumarum, EXD7 kommer - när jag är klar med KTH att byggas, men inte efter något bokchassie, knappast då blir det nog något häftigare än så ;)

Jag får lycka till med alla andras byggen!

(Finns div. delar till salu, men Tommy är snabb på att lägga vantarna på saker som ni kanske vet ;))

Link to comment
Share on other sites

Tråkigt att höra om både armen och att bygget läggs på is.

Hoppas armen blir så pass bra och att du med dina nya erfarenheter från KTH bygger en riktig dräpare senare :D

Link to comment
Share on other sites

Trist men med tanke på hur lite jag hann med under tiden jag studerade så har jag full förståelse... Dröjder det tillräckligt länge så kanske jag har en färdig manual du kan använda när du återupptar bygget igen! ;)

Link to comment
Share on other sites

Borken - Jo Tommy är snabb, han bara köper och köper :D

Eddy - En ny styrelsemedlem kan nog vara på sin plats, känns som jag inte riktigt är "up to date" (jag har ju inte setts till så mycket här det senaste året)

Friberg - Jag väntar med spänningen på manualen och en åktur så småningom ;)

Kanske blir lite mer aktiv här nästa år då jag på allvar kommer vara med i KTH Formula, tror de har en del att lära sig av oss som haft lite motorolja på fingrarna ;)

Link to comment
Share on other sites

Du får ursäkta men jag har nog missat vad du har gjort med armen? Har du lust att berätta?

Slog i armbågen, rätt på nerven... ganska stor kraft... vanligtvis går senan över nerven och skyddar den mot slag och sånt, inte på min arm numera. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...