Jump to content

Grattis på Förödelsedagen...!!!


Acke

Recommended Posts

  • Replies 383
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

han lever, tackar tackar.

Ledbruten och jetlaggad efter långflygning från Malaysia, men man vaknar ganska snabbt till liv i den svenska kylan.

Funderar faktiskt på att ta en liten Pegasus-tur i dag. Ingen snö och jag behöver rensa lite i garaget, alltså är det bara att spilla i lite soppa i tanken och köra en sväng.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Tack allihopa !! :wub:

Nu är man ett år äldre och tack gode gud fortfarande lika

ung och barnslig i sinnet som väl är...... hoppas det håller i sej länge än....

Och hörni Patrik & Michael, den där bilden kunde ni väl hållt tyst om... :biglaugh2: Jag måste ta ett allvarligt snack med min syster om att offentliggöra liknande bilder från höjdpunkterna i mitt torftiga liv....

Dock vill jag till mitt försvar påpeka att den skarpsynte med hyfsat bra monitor ser vilken tröja som

kamerablixten avslöjar är på under den tillfälliga vita "lillebror" t-shirten vid fototillfället.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

tackar... konstigt känner inte av åldern..

hmm garage träff... tja jag får tillträde till det nya (gamla) -58 huset med garage i slutet på månaden...sedan väntar några månader av renovering måla golv tapeter kök riva några väggar osv..... sedan blir det väl inflytt någon gång till hösten och framåt... vi säljer inte vårt nuvarande hus... bara 400 meter mellan dom.. men sen... var och kollade på en beg. 4 pelarlyft i går, som jag nog köper..(6k) iofs något rostig ..men det finns färg..

blir hur som roligt att komma till ett något större garage.. 7,5*8*3 m..+ 85m2 källare...och sisst men inte minnst frun får mer plats...

planeringen var ju att bygga nytt garge och bygga till huset ...men...hinner inte allt. och snickarna häromkring hade inte tid eller ville inte...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Idag är det dags att Gratta MK-Michael (eller kanske MW). :prop:

Hoppas att du får en bra dag i Skuggan.

Även BeLo blir ett år äldre idag!

Edited by Matz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...