Jump to content

Motorbyte


Michael

Recommended Posts

Om jag skulle byta motor och vill ha klara papper vad krävs då. Är det ombygt fordon eller vad? Det gäller byte från pinto till tex en R1 a

Saken är den att jag kan inte få ur tanken på mc motor ur huvudet :w00t2:

Michael W

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Om jag skulle byta motor och vill ha klara papper vad krävs då. Är det ombygt fordon eller vad? Det gäller byte från pinto till tex en R1 a

Saken är den att jag kan ite få ur tanken på mc motor ur huvudet :w00t2:

Michael W

Kan du inte sälja din MK och bygga en helt ny. Din MK borde inte vara svår att få såld, den har ju visat sig gå som ett "troll".

Det är ju 9 st som svarat att de hellre köper än bygger. Jag tänker då på vår undersökning på hemsidan.

Eddy :D :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Tackar ödmjukast för svaren som ni vet funderar man hit och dit och vet inte alltid ut eller in. Byte är inte aktuellt nu först skall den byggas klart i vinter främst inredningen och sedan skall jag njuta av den under helan nästa sommar med bland annat en englandsresa. (Någon som är sugen att hänga på 2 bilar ännu så länge) Därefter tas beslut om ombyggnation eller nybyggnation. Jag är nämligen sugen på en Fury med en lätt motor men vi får se kanske en mk med mc motor. Det vore kul att använda de erfarenheter man tillskansat sig med bygget

Funderar

Michael W

Edited by Michael
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...