Jump to content

V.I.P.


Sonett7

Recommended Posts

Reagerade lite på att jag klassas som V.I.P. redan efter 100 inlägg - tycker nästan att den titeln passar bättre på "The Real Pinto" och dylika personer som sitter inne med mycket specialkunskaper och inte på mig (även om jag givetvis är stolt så länge det nu varar ;) )

Nu när detta Locostforum har fått lite bättre drag kan man gott ha längre avstånd mellan stegen så inte gröngölingar som jag helt plötsligt får hjältestatus B)

Link to comment
Share on other sites

Reagerade lite på att jag klassas som V.I.P. redan efter 100 inlägg - tycker nästan att den titeln passar bättre på "The Real Pinto" och dylika personer som sitter inne med mycket specialkunskaper och inte på mig (även om jag givetvis är stolt så länge det nu varar ;) )

Nu när detta Locostforum har fått lite bättre drag kan man gott ha längre avstånd mellan stegen så inte gröngölingar som jag helt plötsligt får hjältestatus  B)

Det gäller att njuta av livets goda så länge det varar.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

jo, de va lite lustigt...

å antalet post spelar kanske inte så stor roll här, men på lite större forum så blir de lätt att de kommer "postjagare" som postar mer eller mindre meningslösa inlägg bara för att få högre "status"... :huh: :(

ett sätt e att helt ta bort antalet post å gå efter hur länge någon varit regggad....

edit: själv e ja en "old-timer".... :( :mellow:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...