Jump to content

Arbets-schema för montern 2005


Tommy

Recommended Posts

Hur gjorde vi med arbets-schema för montern ?

Vi har 5 utställarbiljetter / dag

Eddy = Hela tiden

Tommy pendlar mellan Dala7 och Locostmontern = Hela tiden

Jonte - Gripenland = Hela tiden ?

Jonte = Fredag, Söndag, Måndag

Coffe = Söndag

Zaphod = Söndag

Michael = Lördag, Söndag, måndag

Acke = ev, ½ Söndag, ½ måndag

Henrik = Lördag

Björn = ?

Alla måste få en längre ledig period för ev, hembesök el liknande eller bara för att strosa runt lite !

Björn, Henrik, hur har ni tänkt besöka mässan ?

Fler ? Hör av er så får vi försöka sätta ihop ett schema !

Link to comment
Share on other sites

Jag blir nog där hela tiden. Jag får reservera lördagen om det går.

Jag åker från västerås vid lunch, så jag borde vara i Jönköping runt 16-17 tiden.

Link to comment
Share on other sites

Gripenland = Hela tiden

När ska man vara där på torsdag?

Vi får höras av lite senare .... men vi åker runt 12 snåret från oss kan nog vara nere vid ca: 16.00

Gripenland = Hela tiden ;) alla kommer säkert inte att kunna närvara alla dagar / hela tiden ....

Bara det finns någon där hela tiden !

OBS !

Vi får dela med oss av mob, nr till varandra så underlättar det under Torsdag em, :D

Link to comment
Share on other sites

jag drar på förmiddagen från göteborg å finns de sovplats kan ja stanna till efter lunch på måndagen..  :)

Vi har tänkt att ta med en madrass så nog ska det gå att lösa. :thumbup: Inte ska du behöva slagga i bilen inte.

Eddy.

Link to comment
Share on other sites

ja skall ju hämta min nyinköpta blöjwagon på lördag så i värsta fall får jag ju lätt plats där..   :D

Bild på "The Blöj Wagon"...    :wub:

Tja.... Den duger väl som uppsamlare av :

Godispapper, Festiskartonger, Servetter, blöjor, Mc donalds påsar, halvsugna gelehallon mm. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jag kommer bara vara på mässan som besökare på söndagen

och stå i Dala montern på måndagen, så tyvärr..... :(

Jag kommer inte loss fler dagar p.g.a. problem med barnvakt eftersom

det är min helg att ha barnen i påskhelgen...

Ska försöka bättra mej i framtiden med engagemanget men just nu

är schemat fullt dygnet runt...

Link to comment
Share on other sites

Jag finns tillgänglig alla dagar utom fredag. Om det blir tal om övernattning så kan jag altid ta med mig husvagnen. det skall finas en vinteröppen camping i Jönköping

Lev väl

Michael W

Link to comment
Share on other sites

Gripenland = Hela tiden ;) alla kommer säkert inte  att kunna närvara alla dagar / hela tiden ....

Bara det finns någon där hela tiden !

Hmm, jag tänkte alltså inte stå där dygnet runt :icon_sleep: men jag kommer att vara tillgänglig alla dagar :)

Jag vill ju gärna kika runt på själva mässan oxån :wohow:

Link to comment
Share on other sites

Skicka mig ett pm med era mobilnummer

så sätter jag ihop en lista som jag returnerar till alla berörda !

Jonte = Klar

Tommy = Klar

Eddy = Klar

Gripenland = Klar

Björn = ?

Laangen = ?

Henrik = ?

Michael = Klar

Zaphod = ?

Coffe = Klar

Link to comment
Share on other sites

Jobbar hela helgen men försöker få ledigt på söndagen. Om jag får ledigt och kommer ner i hyffsad tid då så kan jag nog i alla fall byta av någon som vill slajda runt och tugga motor. :teeth:

Conco

Edited by conco
Link to comment
Share on other sites

Som det ser ut nu så kommer jag ner på lördagen, försöker komma innan mässan öppnar.

Kan då stå nästan hela dagen.

Hur blir det med biljetter och sånt?

Ska försöka övertala lite kompisar också att åka med, blir lite dyrt med soppapengarna för en person annars :icon_blink:

Edit: Såg nu att styrelsemötet är på söndagen, vilket betyder att jag missar det (är påväg till Gotland då) :(

Link to comment
Share on other sites

Skulle vara kul, men jag kommer själv bara att besöka mässan under fredagen, då påsken vikt åt att skruva på bilen, :thumbup:

Våren kommer fortare än man anar och man vill inte stå utan körklar bil när gatorna är sopade och solen skiner. :wohow:

Link to comment
Share on other sites

OBS ! EDIT 21 mars kl: 20.15

Vi har 5 utställarbiljetter / dag !

Jag får nog min biljett från Dala7 ...

Fredag= Jonte, Eddy, Gripenland, 2 st ledig biljett

Lördag= Jonte, Eddy, Gripenland, Michael, Henrik (ev 2 Biljett ledig.. inkl Jontes)

Söndag=Jonte, Eddy, Gripenland, Coffe, Zaphod, (Michael och Acke) ( Här köper Klubben 2 Biljetter av Dala7)

Måndag=Jonte, Eddy, Gripenland, Acke, Michael

Söndag/Måndag: Dala7 har några biljetter lediga, annars får vi förboka några som klubben betalar

Förhandsbokning av billigare besöks-biljetter håller vi på att kolla upp!

Återkommer med Tel nr som ni kan ringa så att vi kan möta upp vid entrén med biljetter.

Anmäl i så fall ert intresse för biljetter här och med ett PM till mig så återkommer jag med mer info!

Link to comment
Share on other sites

BILJETTNUMMER !

Här har ni 2 Mobilnummer som ni kan ringa så att vi får komma

ut med biljettet till er som skall jobba i montern.

Jonte: 073-946 63 28

Tommy: 073-157 38 50

Om ni vill chansa som klubbmedlem på att det finns biljetter kvar som besökare

så kan ni även ringa dessa nummer.

Link to comment
Share on other sites

En sista koll!

Är det nu någon som inte vet vad vad som skall med

eller fått förhinder att ta med det som vi kommit överens om?

Jag har som sagt ingen koll på Film / Bilder, projektor och dator, drivrutiner, portar eller grafikkort med anslutning mot projektor... etc... hoppas att ni som är berörda kollar det med varandra !

om det är något akut så når ni mig i dag på: 0590-156 77 fram till kl: 17.00 sedan på 0590-105 52

Vi åker på Förmiddagen i morgon och försöker vara framme vid ca: kl 14:00

Link to comment
Share on other sites

Guest Guest

Kommer ej ihåg hur det var :blink: med projektorn, ingen har hört av sig angående den men den finns fortfarande tillgänlig, någon måste dock höra av sig om ni skall ha den, jag kommer att åka ner till mässan på fredag är där vid lunch.

Daffe

Link to comment
Share on other sites

Jag anländer vid 13 tiden på fredag med datorn. Det är en bärbar burk med inbyggd DVD så vanliga filmer är inget problem. Jag har med mig en lång kabel som passar i datorn och i andra änden "skart" och "phono"(hoppas ni förstår stavning är ej min starka sida) Jag använder den för att visa DVD filmer på teven med. Du som har projektorn hör av dig om du tror att det ej funkar.

Bygg väl

Michael W

SJÖVIK

Link to comment
Share on other sites

Jag anländer vid 13 tiden på fredag med datorn. Det är en bärbar burk med inbyggd DVD så vanliga filmer är inget problem. Jag har med mig en lång kabel som passar i datorn och i andra änden "skart" och "phono"(hoppas ni förstår stavning är ej min starka sida) Jag använder den för att visa DVD filmer på teven med. Du som har projektorn hör av dig om du tror att det ej funkar.

Bygg väl

Michael W

SJÖVIK

Ett hett tips om ni vill kunna köra ALLT är att installera VLC (Video Lan Client) som spelar ALLT (DVD, DivX, MPEG4, H264, MPEG1/2, WMV, AFS, MOV osv).

Man kan blanda filmer i olika format och codecs i en och samma spellista. Busenkelt att använda.

Helt über-gratis dessutom (viva open source!).

Hittas på:

http://www.videolan.org/

Link to comment
Share on other sites

Jag anländer vid 13 tiden på fredag med datorn. Det är en bärbar burk med inbyggd DVD så vanliga filmer är inget problem. Jag har med mig en lång kabel som passar i datorn och i andra änden "skart" och "phono"(hoppas ni förstår stavning är ej min starka sida) Jag använder den för att visa DVD filmer på teven med. Du som har projektorn hör av dig om du tror att det ej funkar.

Bygg väl

Michael W

SJÖVIK

Bra bra, tar med mig lite kablar också, du måste ju ha VGA eller S-video på den så det löser sig alltid ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...