Jump to content

Årsmöte för Locost MK


Jonte

Recommended Posts

Locost MK kommer att ha sitt första årsmöte den 27 mars under Bilsports mässa i Jönköping.

Plats: Villa Björkhagen (500 m från mässan)

Tid: 19.00

Betalande medlemmar har rösträtt, medtag medlemskort.

Förslag på dagordning

1 Mötets öppnande

2 Val av mötesordförande

3 Val av mötessekreterare

4 Godkännande av dagordning

5 Fastställande av röstlängd

6 Val av styrelse

7 Fastställande av stadgar

8 Verksamhetsberättelse

9 Mötets avslutande

[senare]

Fika och fri diskussion om allt möjligt

Välkomna

Link to comment
Share on other sites

Nu är Lokalen till vårt årsmöte bokad, från 18,30 till 20.00. Villa Björkhagen stänger kl20.00 så de håller öppet extra för oss så vi kan få fika. De vore därför tacksamma om vi kan återkomma med antalet fika, landgång eller vad vi bestämmer oss för kommer in senast lördagen fredag 26.

Vi kan ju köra vidare i någon av stugorna med öliga frågor å flåt :icon_oops: övriga frågor menar jag. ;)

Kassör´n

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
De vore därför tacksamma om vi kan återkomma med antalet fika, landgång eller vad vi bestämmer oss för kommer in senast lördagen fredag 26.

Jag håller på att bestämma med ett par kompisar (som inte är medlemmar) när vi ska åka upp på mässan. Jag vill självklart gärna vara med på mötet, men jag undrar om det går att köpa fika och sånt till mina kompisar också i så fall?

Link to comment
Share on other sites

De vore därför tacksamma om vi kan återkomma med antalet fika, landgång eller vad vi bestämmer oss för kommer in senast lördagen fredag 26.

Jag håller på att bestämma med ett par kompisar (som inte är medlemmar) när vi ska åka upp på mässan. Jag vill självklart gärna vara med på mötet, men jag undrar om det går att köpa fika och sånt till mina kompisar också i så fall?

Det är självklart att det ska gå att ordna. :thumbup: Vi gör den def. beställningen när vi börjar mötet så det är inga problem :wohow:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

En liten grej som slog mig när jag gick hem från skolan idag.... vart har protokollet från mötet tagit vägen??

konstiga grejer jag går och funderar på egentligen :prop:

Link to comment
Share on other sites

En liten grej som slog mig när jag gick hem från skolan idag.... vart har protokollet från mötet tagit vägen??

konstiga grejer jag går och funderar på egentligen  :prop:

Jag är helt säker på att detta har Pacman 100 koll på ! Han jobbar mkt på resande fot... och har bara säkert inte hunnit med.

Protokoll kommer troligtvis att presenteras via vår hemsida, det samma med stadgar och verksamhetsberättelse för 2005

Link to comment
Share on other sites

underbart Tommy :D ... jag visste inte att herr Pacman var en upptagen man... då får man vänta och se om det kommer... jag blev ju vald till justeringsman också, så jag får säkert se det så fort han får tid!!

Link to comment
Share on other sites

Jag är helt säker på att detta har Pacman 100 koll på ! Han jobbar mkt på resande fot... och har bara säkert inte hunnit med.

Protokoll kommer troligtvis att presenteras via vår hemsida, det samma med stadgar och verksamhetsberättelse för 2005

Hej!

Sitter och bläddrar igenom de senaste veckornas inlägg på forumet.

Som Tommy skriver reser jag en del och är precis hemkommen från den senaste resan.

Protokollet är så gott som färdigskrivet. När det är klart kommer jag att skicka det till justeringsmännen för kontroll och underskrift.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hej!

Jag har protokollet justerat och klart.

Att skicka ut det till alla medlemmar med snigelpost är uteslutet.

Antingen kan vi lägga upp det på hemsidan under bibliotek, eller kanske under en ny katalog "Årsmöte". Eller så kan de som vill ha det meddela mig per mejl så skickar jag protokollet i pdf.

MVH

/PC

(Styrelsemedlemmar får det per mejl så fort det är scannat, dvs imorgon.)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

En dag värd att fira :toot: :toot: :toot: I dag har vi kommit över 150 medlemmar, vi är 151 st, i dag kom 2 st nya .

Vi har ökat med mer än 100% sedan årsmötet i Jönköping. :D

Eddy "Kassör´n"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...