Jump to content

Extrem Dax Rush


Jonte

Recommended Posts

Är det fläkten som sticker upp så i noskonen? Jag hade ju garanterat hellre skaffat en mindre fläkt då i såna fall... Fast med 500hk så vill han nog ha bra kyleffekt på intercoolern. Och för övrigt var den snygg :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som min nos, och jag har en tysk!!

Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage :hypocrite: ) Tror inte att jag fixat dem :twisted:

OT: Har varit locost funderingar ang Donkervoort = Ingen locost, enl senaste prislistan kostar "snikvarianten" Donkervoort D8E 150 Touring 65,560,80€+ registrering. Den dyraste "D8E 210 Race" betingar ett pris på (utan "Lull lull") 107,823,14€ ;) . Men man får kanske vad man betalar för? Inte vet jag? Men snygga var dom! Finns bilder för ett reportage i "medlemsbladet om det är intressant"

Ha det !

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som min nos, och jag har en tysk!!

Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med  bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage :hypocrite: ) Tror inte att jag fixat dem :twisted:

Snälla rara Henrik!

Hur står din Babe ut om du har en tysk nos (läderhosen hängande i näsan i stället för ring) och sen utbytbara ändor........ hon vet ju inte stackarn vad hon ska tycka om... :D :D

Conco

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som min nos, och jag har en tysk!!

Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage

Du har inte ett par Rush-bakskärmar till salu? :whistling: :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som min nos, och jag har en tysk!!

Eller rättare sagt jag har flera nosar, skärmar, shuttlar, och tilloch med  bakändar till salu ( på något vis så har det hamnat gjutformar i mitt garage :hypocrite: ) Tror inte att jag fixat dem :twisted:

Vilken bredd är det på bakskärmarna?

Link to comment
Share on other sites

Liggande intercooler var ju ganska fräckt. Det kanske man skulle kopiera, det ger ju fri luftpassage till vattenkylaren innanför och garanterat kall luft passerar intercoolern.. min bil sitter först Intercoolern, sen kylaren och sist oljekylaren...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...