Jocke4U Posted April 24 Share Posted April 24 REA 😄 2 st helt nya collectors i rostfritt och bra kvalitet - 3 " och 1 3/4" Skickar även med 4 st fjädrar som jag hade tänkt fixa till med dessa. Hade tanken att svetsa på en V-bandsfläns på dessa och enkelt kunna byta från besiktningssystem till andra. Hämtas i Alingsås eller vid Ullevi i Gbg (efter överenskommelse). Kan skickas emot att frakt läggs på och Swish-betalning innan leverans. Pris: 1.000 kr 1.900 kr (nypris 2.700 kr - från AUS) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke4U Posted May 28 Author Share Posted May 28 Nu kör jag REA på dessa 😄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
swedishGT40 Posted May 28 Share Posted May 28 Jag är lite småsugen, men då jag ej vet ännu vilken storlek på primärrör jag kommer köra så kan jag tyvärr inte ta det beslutet idag 😕 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts