Jump to content

Saab T5


Recommended Posts

Liten undran som kanske är självklar för er saabgudar men som jag inte lyckats hitta svar på...

Är det nån skillnad på styrboxarna till Saab 204/234? Förutom själva mjukvaran då.

Kan jag köpa vilken box som helst på skroten för att sen flasha om den med "valfri" programvara till min b234t?

Link to comment
Share on other sites

är samma box, går ju att mappa om T5 enkelt via tsuite  då du kan lägga in vilken snurra du har osv samt att t5 har enkel knapptryckning på trimmning" funkar hyfsat om man är novis" kollade lite på skrot och t5 boxarna är dyra nu men sett några på FB till bra pris kolla bara så det inte blir Boschbox utan du får trionic 5

 

 

Edited by pierre
Link to comment
Share on other sites

20 timmar sedan, pierre sade:

är samma box, går ju att mappa om T5 enkelt via tsuite  då du kan lägga in vilken snurra du har osv samt att t5 har enkel knapptryckning på trimmning" funkar hyfsat om man är novis" kollade lite på skrot och t5 boxarna är dyra nu men sett några på FB till bra pris kolla bara så det inte blir Boschbox utan du får trionic 5

 

 

Med andra ord är boxarna för 4-500 kr fel? Eller det kanske  räknas som dyrt?

Link to comment
Share on other sites

3 timmar sedan, Kristoffer-Robin Lotze sade:

Med andra ord är boxarna för 4-500 kr fel? Eller det kanske  räknas som dyrt?

De jag sett ligger på det dubbla på skroten , sett en på FB https://www.facebook.com/marketplace/item/558746801463508/?ref=saved&referral_code=null  letade själv innan men tog från min gamla 900 -96 därav jag har denna sparad

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...