Jump to content

Vinter....*pust*


Megablade

Recommended Posts

kallgarage e INTE roligt...    :(

Tjaaaa... Har själv många gånger önskat att jag hade ett kallgarage. Det börjar nämligen alltid regna just när jag har halva bilen i bitar på singeluppfarten...

Fast jag räknar ju iofs dagar till (dubbel)varmgarage nu... :wohow:

Link to comment
Share on other sites

Har någon provat denna gasolfläkt från jula... jag har nämligen själv kallgarage men har inte vågat köpa iom man vet ingen som har något liknande

den är på 10kw å kostar 1395:- så den är ju inte dyrare än en elfläkt, visst tillkommer en gasolflaska men det har jag ju en till terrassvärmaren på sommaren :thumbup:

post-17-1101111286.jpg

Link to comment
Share on other sites

Har någon provat denna gasolfläkt från jula... jag har nämligen själv kallgarage men har inte vågat köpa iom man vet ingen som har något liknande

den är på 10kw å kostar 1395:- så den är ju inte dyrare än en elfläkt, visst tillkommer en gasolflaska men det har jag ju en till terrassvärmaren på sommaren :thumbup:

Friskt våga, hälften vunnet brukar man ju säga ;) Slå till du :thumbup: Eller heter det.... Frisk låga , hälften brunnit :whistling: :blink:

Eddy

Edited by Eddy
Link to comment
Share on other sites

jaha.. då har snön infunnit sig även här...

fast det ser ut som om den kommer vara borta tills imörra... ( kanske lika bra me tanke på sommardäcken som sitter på bilen.. :icon_oops: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...