Jump to content

Pundet är lågt


Gripenland

Recommended Posts

  • 8 years later...

Lyfter en mycket gammal tråd

Men det är verkligen köpläge i dagsläget då pundet ligger på 9.70:-

Frågan är bara vad man behöver :prop:/>/>

öppna ett pund konto,så låser du pundet till det som det står i just då

Link to comment
Share on other sites

Ja verkligen köpläge nu.

Någon som kan tipsa om engelsk webshop med bra priser på (gat)däck och fälg?

camskills för däck

ebay.co.uk på fälgar , välj från någon av de större säljarna så är det inga problem.

Link to comment
Share on other sites

9,78kr

Då Toyo inte säljer GGG utom usa o japan så blev jag rekommenderad dessa av camskills.

http://www.camskill.co.uk/m53b0s99p59601/Yokohama_Tyres_Car_Yokohama_AD08_Advan_Neova_Yokohama_AD_08_-_195_50_R15_82V_TL_Fuel_Eff_%3A_F_Wet_Grip%3A_A_NoiseClass%3A_3_Noise%3A_75dB Toyo är ju dyrare också så dessa ska bli kul o testa. compound 180

så här skrev de till mig

A normal high performance tyre has a tread wear of 280 a Track tyre medium compound 100 and an intermediate tyre 180

Link to comment
Share on other sites

[/size]

ahhahaha !!!!! är det denna känsla som kvinnor känner på Ullared ..... måste handla så jag tjänar pengar blink.gif

Undra vad man behöver förutom däck ?

Kvinnor lindrar ångest av att handla - jag får ångest av att handla. Livet är mycket konstigt - när jag växte upp så var kvinnorna hemma och männen jobbade, nu är det precis tvärtom gubbarna är hemma och kvinnorna är på jobbet. Säga vad man vill men jag tycker livet har blivit bättre för varje år som går

kenneth

Link to comment
Share on other sites

camskills för däck

ebay.co.uk på fälgar , välj från någon av de större säljarna så är det inga problem.

Ja gjorde så å köpte 4st 18" fälgar till min BMW i början på december. ca 5200 inkl frakt till dörren tyckte ja va billigt ( å då va det snygga fälgar med) :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...