Jump to content

Mangans GT40 träff Lördagen 25 September från 11:00


Recommended Posts

  • 1 month later...

Jag kommer nog förbi och kollar på förhoppningsvis många häftiga bilar! 

Kommer i ett lite mindre amatörbyggt fordon, vill ju köra lite mer innan säsongen är över.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Som alltid så är @Magnus. Viktorsson träffar sjukt bra och trevliga. Fikat är bättre än de flesta caféer och med det en massa sköna människor och bilar.

Tror även Viktorsson har nåt avtal med vädergudarna för Borås är ju känd för att vara en regnig stad men vill minnas att ALLA år har det varit bra väder.

Hälsa även "pappa Viktorsson" som sprang med kaffekannorna.

Stort tack Magnus!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kan bara instämma, stort tack för ett i vanlig ordning fantastiskt trevligt besök med ett gäng trevliga likasinnade.

Jag hade kameran hängande över axeln hela tiden, kom mig inte för att fota för det var så mycket annat kul att göra 🙂  

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

6 timmar sedan, Axly sade:

Kan bara instämma, stort tack för ett i vanlig ordning fantastiskt trevligt besök med ett gäng trevliga likasinnade.

Jag hade kameran hängande över axeln hela tiden, kom mig inte för att fota för det var så mycket annat kul att göra 🙂  

Ungefär samma här men kameran låg i brukspulkan:unsure: lyckades knäppa en bild med mobilen när allt lagt sig en aning.

20210925_164050.thumb.jpg.af3bf6c5be101c380923d306e8906346.jpg

Tack Magnus för en fantastisk helg med massor av trevliga människor, tror jag hade ett smajl på läpparna hela vägen hem.:banana:

Edit: Och vädret.... vilken tajming!:icon_thumbup:

Edited by Arto
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...