Mats Karlsson Posted May 9 Share Posted May 9 Jag håller tummarna att du hittat felet. Oftast är det ju nåt sånt här "enkelt" när det uppstår plötsliga intermittenta fel. Då är det systematisk felsökning och dokumentation av åtgärder och påföljder som oftast ger bäst resultat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tpau Posted May 9 Share Posted May 9 Oh vad härligt! Där känslan är en del i varför jag leker med bilar! Jag håller tummarna att det löste det stora problemet och att du får köra en del nu. /T 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superkul Posted May 9 Share Posted May 9 Håller verkligen tummarna att du hittat felet, spännande att följa framstegen. Känns troligt. Bra jobbat att fortsätta söka felet och inte ge upp. Belöningen kommer ju så bara att fortsätta.👍 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super7 Posted May 9 Share Posted May 9 Kul att du har hittat felet. Misstänkte nästan att det var ett enkelt fel, men det är ju dom som brukar vara svåra att hitta. //Nisse 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frena Posted May 9 Author Share Posted May 9 Kan med glädje meddela att bilen går som ett skållat troll igen! Körde 1-1,5 timme utan några som helst bekymmer!!!!Hade glömt hur vansinnigt snabb den är :)Tack alla för peppning och meckartips!Skickat från min iPhone med Tapatalk 7 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superkul Posted May 10 Share Posted May 10 Grattis! Så roligt att höra! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts