Jump to content

Wakt, Friberg, Acke mfl.


Gripenland

Recommended Posts

Attans att jag missade de flesta av er hos Motorjournalen igår. Jag fick i alla träffa Acke och en herre som jag missade namnet på men som bygger med R1 motor.

Vem var vem?

Jag är i snubben i vit tröja och väst mitt i bilden och Acke står till vänter bakom mig i keps.

Link to comment
Share on other sites

Vilken bild? ;)

Träffade också Acke (tack för leveransen!) men missade de andra Se7en-byggarna... Jag är/var den smala orakade killen (både huvudet och hakan är i stort behov :whip: ) i baby-blå huvatröja.

Link to comment
Share on other sites

Killen me R1 skall vara BoA om ja kopplade rätt... ( tyckte han bröt lite på engelska ??  :icon_oops: )

å här e bild på mig å Gripenland med namnskyltar....  :)

Ha ha ha ha. :icon_oops:

Det stämmer nog bra att jag brytar på engelska....... (förste gången jag har hört den version, vanligtvis tror folk jag är Norsk :icon_angry: )

Jag är DANSK. Vilket förhåbningsvis oxå förklarar varför jag stavar som f** på svenska..........

Hi hi Men tack till alla som var där, trevligt att se er.

PS: Gripenland, hur får du egentligen plats i en Seven :lol: trodde inte du var 3 meter 18.......

Link to comment
Share on other sites

PS: Gripenland, hur får du egentligen plats i en Seven :lol:  trodde inte du var 3 meter 18.......

:D :D Inga problem att få plats! Jag bara provsatt alla kit som fanns på marknaden innan jag bestämde att det fick bli en Dax. Luego har visst en bamse Seven men Daxen funkar för mig :prop: :wohow:

...och ska jag vara ärlig tyckte jag mig höra en svag TYSK brytning hos dig BoA :icon_oops:

Link to comment
Share on other sites

...och ska jag vara ärlig tyckte jag mig höra en svag TYSK brytning hos dig BoA  :icon_oops:

:icon_angry: :icon_angry: :whip:

Ich kan auch Deutch sprechen......

:lol:

Edited by BoA
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...