Jump to content

Vart har 'Senaste inlägg' blivit av i mobilläge?


rengerstam

Recommended Posts

Jag har inte presenterat mig på forumet tidigare, då jag har en lång väg kvar innan det blir något projekt att tala om. Dock är jag en ivrig läsare, här finns en fantastisk mängd kunskap som jag gör mitt bästa för att ta till mig. Som ett led i detta håller jag ett vakande öga på nya inlägg på forumet. Fram tills idag har dessa visats nedanför 'International section' när man besöker forumet i en webbläsare på mobiltelefon. Men nu ligger där plötsligt en lista på samarbetspartners, vilket i sig är rimligt men jag kan inte hitta den information jag söker. Varken där eller annorstädes på forumet.

Screenshot_20210314-193957_Chrome.thumb.jpg.b40c4ff7365967c196e545e4f14c85c0.jpg

Så till min frågeställning; är det mig det är fel på, eller har någonting förändrats under dagen? Finns det jag söker att finna någon annanstans på forumet?

 

Link to comment
Share on other sites

Nu dök listan med nya inlägg upp mellan samarbetspartners och sidfoten, trots att de garanterat inte fanns där för 25 minuter sedan. Antingen har jag glapp i ögonen, eller i webbläsaren 😁

Jaja, ignorera denna tråd, den blev en pinsamt dålig start på min karriär som aktiv forummedlem 🥳

//Björn

Link to comment
Share on other sites

"The only thing Constant is Change" 🙂
Försöker nyttja mjukvaran för forumet på bästa sätt, sen är det alltid lite olika tycke och smak och svårt att få nåt som passar 100% för alla.

Dock tacksam om åsikter/synpunkter så vi gör det så bra som möjligt för i alla fall 80% av vårt härliga gäng.
 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...