Jump to content

Lidl plasmaskärare imorgon


Fjonkalicious

Recommended Posts

Jag har sett den ochså! Verkar vettig för dom pengarna.

Men Haha det gäller att du är tidig tror jag. Olika butiker får olika många varor. Den butiken vi har här brukar få 2 eller max 3 av dom stora "lock varorna" Sambon skulle ha en textiltvätt så vi var där 15min innan och då var det redan kö. Va fan kö utanför Lidl... Men alla ska väl inte ha Just det tänkte vi. När dörrarna öppnades så sprang nästan folk in! Sambon visste var dom låg så hon lyckades knipa den sista! Och det var många besvikna där inne som fick åka hem tomhänta. Helt galen stämning. Borde filmat det! 

/Martin

Link to comment
Share on other sites

I Lidköping så var det säkert 20-25 stycken i kö innan butiken öppnade och sen vart det rusning in,  själv höll jag mig på lite distans och lät den värsta rusningen gå över och högg sen en när det blev en liten lucka. 😃 Hörde flera i kön som pratade om hur bra dessa var förra gången dom såldes på lidl för nåt år sen.  

Link to comment
Share on other sites

6 timmar sedan, Kjelland28 sade:

I Lidköping så var det säkert 20-25 stycken i kö innan butiken öppnade och sen vart det rusning in,  själv höll jag mig på lite distans och lät den värsta rusningen gå över och högg sen en när det blev en liten lucka. 😃 Hörde flera i kön som pratade om hur bra dessa var förra gången dom såldes på lidl för nåt år sen.  

Men fanns det så många hos er? Våran Lidl verkar vara väldigt låg prioriterad! 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...