Jump to content

Dax Rush bakskärmar


Mikael Angström

Recommended Posts

Hej, ny medlem!

Jag är i början av mitt bygge av en bil liknande en Dax Rush, men då jag är två meter lång har jag tänkt modifiera om ramen lite, och för att få till de snyggt och bra med bakskärmarna behöver jag dom nu för att göra klart ramen. Till frågan: jag vill köpa bakskärmar till en Dax Rush, vet någon ett bra ställe att köpa ifrån? Är de tyskland som gäller?

mvh Mikael Angström

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Rettighetene til Dax rush er solgt. Er nok mest sannsynlig kun rettighetene til patentet på cambercompensator forstillinga pluss noe navne rettigheter. 

Men Du kan jo kontakte jk sportscar, mistenker at de gikk fra hverandre og at det er byttet noe navn etc, men John der kan rush modellen. Og kan sikkert få laget noen skjermer til deg. 

https://www.jksportscars.co.uk/about-us/

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 2020-06-12 at 14:00, Mikael Angström sade:

Hej, ny medlem!

Jag är i början av mitt bygge av en bil liknande en Dax Rush, men då jag är två meter lång har jag tänkt modifiera om ramen lite, och för att få till de snyggt och bra med bakskärmarna behöver jag dom nu för att göra klart ramen. Till frågan: jag vill köpa bakskärmar till en Dax Rush, vet någon ett bra ställe att köpa ifrån? Är de tyskland som gäller?

mvh Mikael Angström

Måste det vara dax specifika? Universala finns en del svenska firmor som säljer, ofta rejält tilltagna i bredd (29-32cm)så man kan behöva anpassa men en bra grund utgå från 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...