Jump to content

Motorfäste Ford 302


Jocke4U

Recommended Posts

Kollar efter motorfäste och tänker mig typ Summit Racing SUM-ERSBK3 - Summit Racing® Engine Run Stand Mount Kits men har inte mycket mer på shoppinglistan just nu - så frakten blir väl dyr kontra artikeln.

Vilka i EU eller SE kan leverera detta till vettigare pris?

Link to comment
Share on other sites

Dalhems är svindyra, dom har vansinniga påslag på allt dom tar in.

Kolla med Autotec i Västerås istället, dom brukar jag köpa av när det handlar om saker från Summit, får lägre priser än dom du ser på sidan konverterat till SEK. Dom måste ha otroliga rabatter 😃

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@swedishGT40 Autotec @ Västerås kan jag tänka är bra för dig i samma stad. Att dom inte har en bra webbshop ligger dom i fatet.

Dahlhems - dels som ovan säger så verkar dom rätt dyra och dessutom suger deras webbshop riktigt (man kan ju koka kaffe mellan klicken). Tack för länken @gka men det är nog bara ett fäste utifrån informationen á 305 SEK. Dubbla fästen + bultar/muttrar/brickor ifrån Summit skeppat, tullat å klart för 1.000 SEK känns då överkomligt (sen suger ju svenska kronans värde)

Nog mest lite dålig tajming från min sida att jag nu bara behöver detta från Summit.

@LUPUS Nja, inte bara glassbil men den ska röra sig inom sitt tilldelade utrymme. Stum montering blir det inte (initialt)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...