Jump to content

2019-05-19, Tjolöholm Classic Motor


Jari

Recommended Posts

Nu är det inte långt kvar till träffen, så här kommer en anmälningstråd för årets Tjolöholm Classic Motor som går av stapeln söndag 19/5.
http://tjoloholmclassic.se/

Om det finns någon som vill komma med ett pågående bygge eller något annat roligt relaterat till våra amatörbyggda bilar, så är ni välkomna att komma in med förslag. Alla typer av amatörbyggda som platsar inom klubbens ramar är välkomna, det skulle vara roligt att visa upp mer än bara sjuor (inte för att det är något fel på dom :wink:)
Jag har gjort en anmälan med 10 bilar, men detta går troligtvis att justera ifall vi ser att det inte räcker.

Här är regler från arrangören och lapp som behövs för att köra in på området.
C2.pdfOrdningsregler TCM 2019.pdf

Anmälningslista:
1. Jari Kinnunen
2.
3.

Edited by Jari
Link to comment
Share on other sites

2 timmar sedan, martin_ts sade:

Tja!

Jag hade tänkt åka dit i min haynes roadster. Ej helt klar men besiktigad och förhoppningsvis körduglig. Finns det plats så ställer jag upp 🙂

/Martin

Alla typer av bilar är intressant och det finns gott om platser kvar.

Link to comment
Share on other sites

Ni som har tänkt komma nästa helg, det hade varit bra om ni kunde skriva upp er här i tråden.

Har även uppdaterat första inlägget med ordningsregler och lapp till bilen.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2019-04-17 at 09:21, Jari sade:

Nu är det inte långt kvar till träffen, så här kommer en anmälningstråd för årets Tjolöholm Classic Motor som går av stapeln söndag 19/5.
http://tjoloholmclassic.se/

Om det finns någon som vill komma med ett pågående bygge eller något annat roligt relaterat till våra amatörbyggda bilar, så är ni välkomna att komma in med förslag. Alla typer av amatörbyggda som platsar inom klubbens ramar är välkomna, det skulle vara roligt att visa upp mer än bara sjuor (inte för att det är något fel på dom :wink:)
Jag har gjort en anmälan med 10 bilar, men detta går troligtvis att justera ifall vi ser att det inte räcker.

Här är regler från arrangören och lapp som behövs för att köra in på området.
C2.pdf 12 kB · 2 downloads Ordningsregler TCM 2019.pdf 46 kB · 3 downloads

Anmälningslista:
1. Jari Kinnunen
2. Kjell Andersson (samma sätt som förra året, följer med en sambo och en kakadua också)
3.

 

Edited by Kjelland28
Link to comment
Share on other sites

6 timmar sedan, Kjelland28 sade:

 

Kjell, var det du som hade med ett tält förra året?
Det ser ju ut att bli rätt dåligt väder på söndag, så det hade varit skönt att ha lite tak över huvet.

 

Link to comment
Share on other sites

Ajdå, då får vi leta på annat håll.
Är det någon som har ett litet typ 3x3m tält och som kan ta med det på söndag?

Link to comment
Share on other sites

32 minuter sedan, Kjelland28 sade:

Kollade på utställarkartan, där är vi på plats C1 precis som förra året inte C2 som är utskickat. antar att vi ska till C1

Infon som jag fick från arrangören sa C2, men kartan säger C1. Vi åker väl in och hittar våran plats.

Link to comment
Share on other sites

49 minuter sedan, martin_ts sade:

Hade gärna velat komma men såg att bilarna måste stå hela dagen? Tror inte att min sambo klarar så många timmar:(

/Martin

Det brukar rulla ut bilar tidigare än 16:00, så det borde inte vara några problem att smita iväg när ni känner för det.

Link to comment
Share on other sites

Anmälningslista:
1. Jari Kinnunen
2. Kjell Andersson (samma sätt som förra året, följer med en sambo och en kakadua också)
3.Martin Lindberg ( smiter förmodligen lite tidigare 🙂

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
4 timmar sedan, longen sade:

Blir det någon utställningsplats för Locost 2020 17 Maj i år på Tjolöholm?

Ifall det finns tillräckligt med intresse och utställningen blir av, så kan vi anmäla oss. Men jag har sett senaste åren att intresset har varit väldigt dåligt, så frågan är det blir någon förändring i år. 
Jag kan lägga upp en tråd om årets utställning, så får vi se.

Link to comment
Share on other sites

6 timmar sedan, Klubbsson sade:

Skulle det finns något intresse av ett Locost bås på Veterandagarna i Eskilstuna 23/8?  Är med och arrangerar. 

Lägg upp en egen tråd för att kolla intresset. Blir det tillräckligt med folk som vill vara med, så kan man väl anmäla klubben.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...