Jump to content

Arrangörer Kinnekulle 2019 sökes


Jari

Recommended Posts

Hej,

Nu är våren snart här och därmed bansäsongen också.

Vi har bokat Kinnekullebanan lördag 3/8 (med grillning på kvällen 2/8) och söker därför intressenter för att arrangera detta. Känner du att du skulle vilja hjälpa till att arrangera detta, så hör av dig till styrelsen så fort som möjligt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Än så länge finns det ingen grupp som vill ta på sig arrangemanget, men banan är bokad lördag 3/8.
Vi har 2 som anmält sig att ta hand om maten på fredag kväll.

Ni som känner att ni vill delta i arrangemanget, så skriv det i tråden här, skicka ett mail till styrelsen eller hör av er med ett meddelande till mig.

Link to comment
Share on other sites

5 timmar sedan, Mats Karlsson sade:

Det är ju en bit kvar tills dess men jag och grabben kan eventuellt komma och stå flaggvakt ett par timmar om han får åka med någon ett par varv.  😊

All hjälp mottages gladeligen!
Det går säkert ordna att han får åka med några varv också.

Link to comment
Share on other sites

Den har hänt varje år de senaste 10  ( ungefär)   banan är vad jag förstår bokad ,  så det är bara att börja packa 😉

 

 

 

Edited by LUPUS
Link to comment
Share on other sites

Om det blir en körning eller inte hänger lite grann på er medlemmar!

Jag och Kjell Andersson kan ta på oss ansvaret för körningen, men sedan behöver vi ha ytterligare 2 (eller fler) personer som ställer upp att dela på huvudpostering samt ljudmätningen. Flaggposteringarna kommer vi göra som tidigare år, alltså att det blir ett schema där samtliga deltagare kan hamna på någon postering under dagen. Frivilliga till flaggposteringarna är givetvis uppskattat.

Jag har fått Roland Käll och Bengt Johansson som fixar maten mm. till grillkvällen. Mycket tacksam för detta!

Link to comment
Share on other sites

34 minuter sedan, Christer J sade:

Blir det någon tråd för köranmälan

@Christer J  Det blir det absolut när vi vet att  klubben kan arrangera körningen. Vi måste ha minst ytterligare 2 personer att vara med i de som håller i körningar som Jari skrev precis ovan.

Notera: Det är inte styrelsen som arrangerar körningen utan klubbens medlemmar där dock 2 medlemmar i styrelsen har tagit 2 av rollerna på årets Kinnekulle-körning.

Notera 2: Bara för man som körande medlem är med att arrangera så är det inte så betungande att dela på ansvaret i depån (huvudpostering, släppa ut bilar säkert och flagga av). Man hinner köra så man blir nöjd ändå.

@Christer J Vill du dra ett strå till stacken och vara med och hålla i det?

EDIT: Håller med Jari - stort tack till Roland Käll och Bengt Johansson som håller i grillningen

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

@Jari,@jocke4u
Jag kan vara 1 som är med och står på huvudposteringen. Jag vill ju inte annat än att det blir av. Bara jag hinner köra lite under dagen med den nya tryck och pysen så blir jag nöjd. Säg bara till vad jag skall göra och när.


Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

29 minuter sedan, vedde sade:

@Jari,@jocke4u
Jag kan vara 1 som är med och står på huvudposteringen. Jag vill ju inte annat än att det blir av. Bara jag hinner köra lite under dagen med den nya tryck och pysen så blir jag nöjd. Säg bara till vad jag skall göra och när.
emoji16.pngemoji106.png

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
 

Tack Vedde!
Får vi bara ihop en person till som vill vara och stå vid huvudpostering/ljudmätning, så lovar jag att du får köra mer än tillräckligt.

 

Så alla ni andra som har tänkt komma på bankörningen (om det nu blir någon...), det behövs ytterligare en frivillig person som vill hjälpa till. Uppe och hoppa med er nu!!

Link to comment
Share on other sites

Kom igen nu!
Var inte så tråkiga. Man kanske lär sig något så vi kan arrangera en körning till ?
I mellan Sverige- mittSverigebanan kanske?

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jag har av bonne/trösk anledningar svårt att veta om jag kan va där eller inte  (teoretiskt mitt i skörden 😭 )  , men om det  skulle passa kan jag supporta på ett pass eller vad som behövs.   

Men som sagt se mig som backup då jag inte kan lova. 

Link to comment
Share on other sites

Kan inte huvudpostering/ljudmätning vara rullande precis som med flaggvakter?

Det gäller ju att få ihop deltagare först och främst om det ska bli nåt, resten löser sig väl på plats. De som kommer med bilar vill ju köra, och då får man ju ställa upp för de som kör i annan grupp, eller tänker jag fel?

Med 30 deltagare hinner man ju både flagga äta och köra, med 10-15 så blir det 7 funktionärer och 7 som kör om vartannat. Sen är det ju alltid fler på plats än bara chaufförer.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag vet inte om alla är bekväma med att stå vid huvudposteringen och jag gillar inte att ha allt hängandes löst ända tills bandagen. Men jag kommer ändå lägga upp en anmälningstråd strax, så får vi väl se hur f..sen dagen löses...

Link to comment
Share on other sites

Kom igen nu!
Är vi bara 3 som ska till Kinnekulle? Någon annan kan väl ställa upp och vara arrangör med oss.får vi ingen så blir det kanske inget och jag vet hur mycket alla uppskattar detta arrangemang. Vore tråkigt att se det ställas in.
/Vedde


Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 minuter sedan, EUSSVEN sade:

Hej 

Jag kan vara med och hjälpa till.

Vänliga hälsningar 

Andreas

Det tackar vi för!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hinner inte få klart nya bygget så jag finns oxå tillgänglig hela bandagen som funktionär eller där det behövs hjälp.

Ser framemot detta nu när man snart har bil igen🏁

/Mattias

Link to comment
Share on other sites

On 2019-05-03 at 09:14, LUPUS sade:

Jag har av bonne/trösk anledningar svårt att veta om jag kan va där eller inte  (teoretiskt mitt i skörden 😭 )  , men om det  skulle passa kan jag supporta på ett pass eller vad som behövs.   

Men som sagt se mig som backup då jag inte kan lova. 

har du sagt nu i 10års tid minst men kör gör du i alla fall 😊

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

On ‎2019‎-‎06‎-‎11 at 00:14, XTR sade:

Hinner inte få klart nya bygget så jag finns oxå tillgänglig hela bandagen som funktionär eller där det behövs hjälp.

Ser framemot detta nu när man snart har bil igen🏁

/Mattias

Tackar! Om du inte redan har gjort, så skriv upp dig i anmälningstråden. På det sättet får vi koll på vilka som kommer och kan skapa scheman för flaggvakter mm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...