Jump to content

2:a SFRO-bes gjord


Recommended Posts

Idag har bilen fått utstå sin första ordentlig prövning iom hård körning av min besiktningsman :D

Efter en genomgång av bilen i garaget så gav vi oss ut på Västerås gator och kryssade mellan alla bilar.

Diverse bromsprov gjordes och sedan ut på E18 *håller bilen :blink: *

In på en GDS-hall och hissade upp bilen för att kontrollera alla infästningar ännu en gång å sedan en lång sväng tillbaka till garaget.

Tror det hann bli åtminstone 3 mil idag.

Jag fick en :thumbup: med reservation för ena skärmfästet fram låg emot däcket (ska bockas till lite) och sedan fästa upp bromsslangarna lite extra.

Nu e det bara 1 vecka kvar till SBP

Link to comment
Share on other sites

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHhhhhhhhhhhhhh :wohow:

Jag är så avudssjuk!

Ett stort GRATTIS  :notworthy:

Det käns som en hel evighet tills vi står där du är i dag, GRATTIS :thumbup: Besiktade du hos Bengt Sjöberg? Var han hård...eller. Det är i så fall samma besiktningsman som gjort vår första. Börjar redan bli nervös :icon_bach:

Eddy

Link to comment
Share on other sites

Grappa din köttkvarn!!

Va de du å Gustav!!!

Ja trodde det va Apollo 23 som for om mig................ :D  :D  :D

Conco

LOL

Så du var oxå ute å åkte....jag kan förstå om du inte hann med i Gustavs tempo :D

Link to comment
Share on other sites

Ja ett stort Grattis... :thumbup:

å jag instämmer med Friberg... BILDER :D senaste bilderna ja hittade var ju från maj.... :whip: ;)

vad är det för mätare du kör med ??? är dom silver eller vita ?? märke ?? kostnad ??

dom såg mycket snygga ut... :wub:

Link to comment
Share on other sites

Ja ett stort Grattis... :thumbup:

å jag instämmer med Friberg...  BILDER  :D senaste bilderna ja hittade var ju från maj.... :whip:    ;)

vad är det för mätare du kör med ???  är dom silver eller vita ??  märke ??  kostnad ??

dom såg mycket snygga ut...    :wub:

MAJ???

Det ska finnas bilder i både augusti och september

inte många, men dock bilder

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...