Jump to content

Inspiration till bilutställnig


maTTkanT

Recommended Posts

Har fått 2 platser bokade på en utställning om 1 månad, ska då försöka göra en "monter" och på något bra sätt presentera dessa 2 bilar, en dala 7 med b230fk, zf låda mm. Och en tiger b6 med gsxr1000 motor och quaife backväxellåda. Har dock så svårt att komma på hur man ska ställa upp det och hur man ska göra runt om.

dessa kommer vara dom enda 2 av detta stuk på utställningen så man vill ju försöka framhäva dom lite extra och få folk att bli lite extra intresserade!

Någon som har några bra tips och idéer på hur man kan göra? Tacksam för tips och råd. Mvh

 

Skickat från min LG-H870 via Tapatalk

 

 

Link to comment
Share on other sites

Du skulle ju behöva låna en Locostbanderoll och flagga. Jag har ett set hos mig, frågan är bara ifall det finns en uppsättning närmare dig?

Jag kan undersöka var vi har våra uppsättningar.

Här är en bild, så ser du hur stor banderollen och flaggan är. Ingen jättebra bild, men...

IMG_5474_2.jpg.374e48988928e802a27bdc1a5d9ccc1e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Du skulle ju behöva låna en Locostbanderoll och flagga. Jag har ett set hos mig, frågan är bara ifall det finns en uppsättning närmare dig?
Jag kan undersöka var vi har våra uppsättningar.
Här är en bild, så ser du hur stor banderollen och flaggan är. Ingen jättebra bild, men...
IMG_5474_2.jpg.374e48988928e802a27bdc1a5d9ccc1e.jpg
Ja en sådan hade inte varit dumt! Dock ligger väll örnsköldsvik långt ifrån alla som har någon sån, men kanske någon vet var man kan köpa en?

Skickat från min LG-H870 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Gjorde det väldigt enkelt och ställde upp don som bilderna visar! Då jag inte visste riktigt hur min plats skulle se ut och om jag skulle få ha båda på samma ställe så blev de bara att ta med mattor bord och lampor! Hände även lite grejer innan som gjorde att tiden inte fanns för att förbereda sig mer än så!2c30acfcae9d4d600017ed51925d1d11.jpg68d816803485bf0bf77298b803b942d2.jpg3a6adfb894fe130ae72b4db021cf1e87.jpg5beff0aa434c818b34c16d163b8a01e0.jpg

Skickat från min LG-H870 via Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Snyggt!

Sen vad det gäller banderoller och flaggor så anser jag det är självklart att dessa skickas mellan de som skall ställa ut. Klubben tar kostnaden för dessa porto. Att åka >=10 mil för att hämta är onödigt ur många perspektiv (tid, miljö, ekonomi,..) Förhoppningsvis skapar det större intresse för klubben och potentiellt nya betalande medlemmar.

SEN ...ser jag smolket i bägaren 🤣...2 st fina sjuor norrut och @maTTkanT är inte betalande medlem. Varför inte?

Till kostnaden av "3 pizzor per år" att vara med och stödja klubben och detta forum?!

Link to comment
Share on other sites

Snyggt!
Sen vad det gäller banderoller och flaggor så anser jag det är självklart att dessa skickas mellan de som skall ställa ut. Klubben tar kostnaden för dessa porto. Att åka >=10 mil för att hämta är onödigt ur många perspektiv (tid, miljö, ekonomi,..) Förhoppningsvis skapar det större intresse för klubben och potentiellt nya betalande medlemmar.
SEN ...ser jag smolket i bägaren 🤣...2 st fina sjuor norrut och [mention=4847]maTTkanT[/mention] är inte betalande medlem. Varför inte?
Till kostnaden av "3 pizzor per år" att vara med och stödja klubben och detta forum?!
Hur gör man för att bli betalande medlem!

Skickat från min LG-H870 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...