Jump to content

2018-05-20, Tjolöholm Classic


Jari

Recommended Posts

Det är fortfarande ett tag kvar till träffen, men för att få till några fler som kanske vill komma så tänkte jag lägga upp en intressetråd för årets Tjolöholm Classic Motor som går av stapeln 20/5.
http://tjoloholmclassic.se/

Om det finns någon som vill komma med ett pågående bygge eller något annat roligt relaterat till våra amatörbyggda bilar, så är ni välkomna att komma in med förslag. Vi får väl kolla med Tjolöholm att ideérna är OK med dom.
Vi har till 27/4 på oss att göra en anmälan. Jag har gjort en prel.anmälan med 10 bilar, men detta går troligtvis att justera ifall vi ser att det inte räcker.

Här är lapp som ni skall ha synlig i bilen när ni kör in:

C1 fältet.pdf

Ordningsregler och karta. Vi har samma plats som 2 tidigare år, längst ner på C1 fältet.

Ordningsregler TCM 2018.pdf

133215928_Utstallningskarta2018.thumb.jpeg.8d755f20806fe3a7b3ca4206897068e0.jpeg

Om ni är intresserade, så fyll på med namn och vad ni har att ställa ut:
1. Jari Kinnunen, Super Seven
2.
3.

 

 

 

Edited by Jari
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Hej !

Ser inte ut som om jag kommer att ha den på hjul så min tanke är att ha bygget liggande på reglar uppe på sargen på min släpkärra, kärran tänkte jag gömma med en presening tror ni att det funkar ?  Det som kommer att synas är bygget som ligger uppe på 2 reglar uppe på en grönpresening  som täcker hela kärran.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu är det inte långt kvar till Tjolöholmsträffen och det finns fortfarande platser kvar. Är ni intresserade av att ställa ut, så anmäl er!

Link to comment
Share on other sites

Uppdaterat första inlägget med lapp som ni behöver, karta över området och ordningsregler.

Det finns fortfarande platser kvar om det är någon som är intresserad att ställa ut sin bil (eller bygge).

Link to comment
Share on other sites

1. Jari Kinnunen, Super Seven
2. Fredrik Pousard, Super Seven
3.  Per Adelsson, Super Seven(om jag får ihop den tills dess)

4.Kjell Andersson kommer med bygget.

5. Mikael Löfgren, Westfield Super Seven pre-lit

Link to comment
Share on other sites

Ska försöka få med ett pop-up tält eller har nån annan med liknande? Sjuan är ju inte precis lättlastad🤣. Misstänker att lite skugga kan va skönt under dagen

Link to comment
Share on other sites

Jag tänkte också på tält igår, men vet inte riktigt hur man skulle få med sig ett. Kan vara bra mot både regn och sol.

Kjell, har du något litet popup- eller partytält du kan ta med?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...