Jump to content

2018-05-01, Bankörning Knutstorp


Jari

Recommended Posts

Vi ju bestämt att vi skall köra ihop med Lotusklubben (LCCS) i år och nu öppnar vi upp anmälningstråd för första bankörningen som är 1/5 på Knutstorp. Sista anmälningsdag 31/3 (hos LCCS).

Regler, anmälningsblankett mm. hittar ni här:

http://www.lccs.nu/kalender/inbjudan-lotus-day-ring-knutstorp/

 

Kostnaden för Locostmedlemmar är 1050kr/bil, samt att SMA skall lösas av deltagarna själva.

Jag vill att alla som är intresserade att köra anmäler sig i denna tråd. Sedan behöver ni fylla i anmälningsblankett som ni hittar i LCCS länken ovan, följ instruktionerna i den.
I fältet för LCCS medlemsnummer, skriv istället "Locost Sweden".
Efter att ni har fått en bekräftelse från LCCS betalar ni in 1050kr till Locost PlusGiro 367442-1 (var noga med att märka betalningen med "Knutstorp" och "namn").
Ni skall alltså inte betala direkt till LCCS!

Edited by Jari
  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
On ‎2018‎-‎04‎-‎11 at 15:08, Fjonkalicious sade:

Skall försöka ta mig till motorträffen (lucys) med vår gulfcittra. Jag hoppas jag får träffa någon av er IRL och få provsitta osv. Kommer ni som kör på bana få möjlighet att ta med passagerare? (Hjälm finnes)

Tror tyvärr inte att jag vill riskera någon annans liv än mitt eget :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Det hade varit toppen med fler körningar!

Precis som tidigare är det fritt fram för alla i klubben att arrangera körningar i klubbens regi och är man några stycken är det inte en helt överväldigande uppgift.

Sammanfattningsvis är upplägget så att intresserade medlemmar planerar och genomför körningen med ekonomiskt stöd från klubbens kassa och med mindre tillskott av de som deltar i körningen.

Regler m.m. finns sedan tidigare körningar så det är bara att sätta igång.... 🙂

Link to comment
Share on other sites

Locost har precis i dagarna fått en inbjudan av Lotusklubben till deras körning på Knutstorp 1/5-2019, jag kommer att skapa en ny tråd för det.

Sedan vill jag återupprepa det vi har sagt under flera års tid.
Att vill man arrangera bankörningar (eller annat evenemang), så är ALLA medlemmar välkomna att skicka in en intresseanmälan (med typ av arrangemang, ungefärlig kostnad, ansvarig) till styrelsen (maila till: styrelsen@locostsweden.se). Ser allt bra ut och det finns ett större intresse från medlemmarna till detta, så kan man få sponsring från klubbkassan.

Det finns inget som säger att vi från styrelsen skall hålla i arrangemang! Nu råkar det bara ha blivit så senaste åren att vissa ur styrelsen även har varit och arrangerat Kinnekullekörningen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...