Jump to content

Notifieringar via mail och Tapatalk


DomiSeven

Recommended Posts

Jag använder Tapatalk i mobilen och skulle gärna vilja att notifieringarna endast kommer där.

Är det nån som vet om det går att få till?

Som det är nu säger Tapatalk till i telefonen att nån har skrivit nåt, vilket är helt ok. Men sen kommer det ett mejl en viss tid efter, som meddelar samma sak. Jag försöker bli av med mejlen men lyckas inte.

Såhär ser foruminställningarna ut:forum.thumb.jpg.f7f326bb6cbc35f1a9bf8ee8a09fcb7c.jpg

 

Jag tänker att "Skicka inte notifieringar till mig" borde åsidosätta de övriga valen.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu är i alla fall Tapatalk-pluginen uppdaterad till senaste version.

On 2017-04-25 at 22:24, DomiSeven sade:

Jag tänker att "Skicka inte notifieringar till mig" borde åsidosätta de övriga valen.

Kan vara så att det bara gäller nya inlägg av dig där du automatiskt bevakar. Kolla också under:

 

2017-04-27 20_39_13-Hantera följt innehåll - Locost Sweden.png

Link to comment
Share on other sites

Tack Jocke!

Ja, de senaste trådarna är markerade som "inga notifieringar" medan de innan jag ändrade inställningen till "Skicka inga notifieringar till mig" är markerade som "Omedelbar notifiering".

Jag verkar inte få nån notifiering i Tapatalk heller på de där jag inte får nåt mejl. Det här känns ju lite konstigt, om Tapatalk blint följer inställningen om att mejl skickas känns det ju lite konstigt, det är väl ingen som vill ha två notifieringar om samma sak?

Hur har ni andra detta inställt? Ingen annan som använder Tapatalk? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...