Jump to content

körning mittsverigebanan


Christer J

Recommended Posts

Finns det intresse att köra med några andra bilar cirka mitten av juni. Vardag eller helgdag . Priset beror på hur många som kommer . Vardag kostar banan 10288 Och helg 20000. En bekant ska hyra banan oavsett, men frågade om det ville komma några sjuor.

Christer J

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Vi är uppemot 10 stycken intresserade, så vi skulle kunna boka själva FREDAG 3 eller 17/6 billigare om man har is i magen och kan då spara 25% det är väl mest av den anledningen han inte bokat. Nu är vi så pass många att det ändå inte blir dyrt på en vardag. Alla på?

3/6 skulle vara bäst för mig

Edited by Christer J
Link to comment
Share on other sites

Jag är på. 3/6 är lite tufft för mig, men borde fungera. Fick jag välja, föredrar jag 17/6 men stänger inte dörren för 3/6.

Link to comment
Share on other sites

3/6 är för tidigt för min del.

Motorn urplockad för att montera tillbaka den portade toppen, insuget är på svetsning spucket... :(

Sen behövs det säkert mappas om lite... :whistling:

//Nisse

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det är på gång, dock har ett par de som tänkte hyra banan inte fått färdigt sina bilar. Vi är ju rätt många intressrerade här, så egentligen kan vi bestämma ett datum och hyra banan själva, ett par av de andra hänger på.

Hur många och när vill vi i så fall åka?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jag är fortfarande intresserad. Något datum spikat, vet inte vad som skulle passa mig, sista veckan in augusti eller i september.

Link to comment
Share on other sites

Kul att du visar intresse Micke. Tyvärr är vi visst ganska få som vill när det drar ihop sig. Vi var från början så många att vi kunde hyra banan själva för ca 800 / Pers. Men då det blir allvar sållas de flesta bort. De som frågade mig har på något sätt också ballat ur. Som det ser ut nu har vi tre intresserade. Ohållbart för att hyra banan i egen regi. Tyvärr. Det är väl så att Kinnekulle är det enda som gäller till syvende och sist..

Link to comment
Share on other sites

10/8 är en onsdag, då är det onsdagsbus på banan. Körning 18.00 till 22.00 pris 200kr + SMA licens. Detta är väl samma vecka som

vi kör på Kinekulle.

Jag skall försöka släpa mig upp och köra under ett onsdagsbus i år, det gäller bara att hitta en vecka som fungerar.

Jag hade föredragit att vi var ett tiotal som hyrde banan och hade hela dagen för oss själva, men men...

Link to comment
Share on other sites

Japp. Enligt mitt förslag den 1/7 så frågade jag vilka som var intresserade av det. Tyvärr är vi bara tre som svarat. Onsdagsbus kan man åka på alla onsdagar. Verkar som om jag kan när som helst fram till 20 augusti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...