Jump to content

Fuse Box?


vedde

Recommended Posts

Hej

någon som har förslag på en liten smidig relä och säkringsdosa för våra bilar?

Nya eller skroten spelar ingen roll bara det är allt-i-ett lösning helst med mini flatsäkringar för utrymmets skull - så liten som möjligt såklart!

/Fredrik

Link to comment
Share on other sites

Jag har köpt denna liksom flera på forumet, har dock inte kopplat men det känns gediget.

Kopierar adressen så kan du söka själv, finns två olika varianter beroende på om du vill ha för gatbruk eller bara för bana.

http://server.pure-pf.com/webshop2/index.php?id_product=1772&controller=product&id_lang=7

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

När jag byggde en kabelhärva till en rallybil förra vintern, så köpte jag en komplett insprutningshärva från nån KTM motorcykel

bara för att komma över kontaktstyckena till insprutningsboxen på ebay.

Säkringshållaren + relähållarna blev över kan skicka lite bilder om det är av intresse

//Nisse

Link to comment
Share on other sites

vet inte om jag är onödigt paranoid men skruvplintar till nått som ruskar, vibrerar och lever om :image018:

Ser väldigt smutt ut förövrigt

Edited by Magoo
Link to comment
Share on other sites

Har precis köpt den här!
http://www.ebay.com/itm/Mini-Truck-10-Way-Blade-Fuse-Box-Bus-In-12V-Led-Warning-Kit-Boat-/131604115267?hash=item1ea4376f43:g:qLgAAOSwHjNV9476

Mycket möjligt att kvalitén kanske inte är super men för kaffepengar är det ju värt att testa. Landade på 181:- inkl frakt.

Gillar att den har LED indikering när en säkring går. Trevligt en mörk augustikväll vid vägkanten.

Edited by AlfaRonny
Link to comment
Share on other sites

Blev en motogadget:

munit_new_04_800_2.jpg

Den har massa coola funktioner som jag tyckte var balla.

sen en sån här från Aliexpress:

ali_zpsz4xkno85.png
Tror jag kan få till en bra grund med dem för bil elen, motor elen kommer jag köra på sidan om.
/Fredrik
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...