Jump to content

Insprutningsgrejer till Zetec


PerS

Recommended Posts

Hej!

Säljer av lite grejer som jag inte behöver eftersom jag bytt till programmerbart sprut:

-Hemmasnickrat insug med luftmassemätare, spjäll, spridare, fuel-rail och tryckregulator från en Black-Top 2,0.

Insugskanalerna avslutas med trattar inne i plenumet. Finns tre uttag för vakuum och hål för att ansluta vevhusventilationen. Finns anslutningar för tomgångsmotor.

-Databox till Black-Top 2,0, BASH med 104-pinnarskontakt. Komplett med kontakt, antenn och nyckel till stöldskyddet och OSB-kontakt.

-Nästan ny tomgångsmotor.

-Nästan ny lambdasond.

-Kolkanister och magnetventil.

-Vevaxel -och kamaxelgivare

-Tändspole

Har funkat bra på min motor men har som sagt var bytt till ITB och programmerbart sprut.

Tänkt mej 2500:- för rubbet. Grejerna finns i Linköping. Jag kan fixa fram kopplingsscheman för hur insprutningen ska kopplas ihop om så önskas.

Per Sjöberg

per.an.sjoberg@gmail.com

post-2263-0-47356900-1439996736_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Fick tag på ett Civinco för ganska lite pengar och efter lite pill så börjar motorn gå riktigt bra. Tänkte boka in mej hos någon med rullande landsväg i vår för att få ut det sista.

Per

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...