Jump to content

Anmällan Tjolöholm 2015


Michael

Recommended Posts

Hej jag har varit lite ouppmärksam och missat anmälan till Tjolöholm. Beklagar detta

Kan vi göra så här anmäl er i tråden vilka som kommer så anmäler jag klubben på Onsdag och friserar antalet lite uppåt så alla kommer med.

Det är faktiskt så att det är tioårsjubileum för klubben på Tjolöholm. :hyper2:

Vi ses

Michael Wänström

0734030076

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kan man bara dundra på någon av er och fråga loss?

Vi brukar inte vara särskilt svårövertalade när det gäller att prata om sjuor... :D

Parkerar ni ihop?

Jajamen, Micke brukar fixa en finfin plats åt oss och vi brukar ha en "Locost"-flagga så att det går att hitta oss.

Ta med en tältstol och sitt och snacka lite med oss vet ja!

Link to comment
Share on other sites

Någon som åker från Uddevallahållet eller så .......... Trollhättan, Alingsås, Gbg; vi kanske kan träffas utmed vägen. Altid roligare än att åka ensam.

Tycker jag i alla fall!

Link to comment
Share on other sites

Från Trollhättan är vi 3 bilar, jag, Krolleg och Jörgen.

Så vi kan sammanstråla någonstans längs vägen, om du inte vill komma till Trollhättan först.

Link to comment
Share on other sites

Jag kan med största sannolikhet inte följa med pga att sonen har klassbollen. Alltså....stå och kolla fotboll i 2 dagar!! :doh: ...men vad gör man inte för barnen :surrender:

Link to comment
Share on other sites

Från Trollhättan är vi 3 bilar, jag, Krolleg och Jörgen.

Så vi kan sammanstråla någonstans längs vägen, om du inte vill komma till Trollhättan först.[/quote

Beror väl på vilken väg ni väljer - härifrån är det ju raka spåret E6 hela vägen (fast hur kul är det med motorväg?).

Vart kör ni?

Link to comment
Share on other sites

Från Trollhättan är vi 3 bilar, jag, Krolleg och Jörgen.

Så vi kan sammanstråla någonstans längs vägen, om du inte vill komma till Trollhättan först.[/quote

Beror väl på vilken väg ni väljer - härifrån är det ju raka spåret E6 hela vägen (fast hur kul är det med motorväg?).

Vart kör ni?

Vi har inte pratat än om vi åker ihop och hur, men troligtvis 45:an ner.

Link to comment
Share on other sites

Hej lite uppdatering. För dem som vill träffas vid kl 08,00 vid Shell i Fjärås. så vi kan åka in gemensamt.

Inkörningslappen/biljetten finns för nedladdning.

Vädret verkar ju just nu ok http://www.smhi.se/vadret/ortsprognoser#ort=6619903,Fj%C3%A4r%C3%A5s%20station,Kungsbacka,Sverige,57.43631/12.155428;flik=0

Hoppas vi får en trevlig dag.

Michael Wänström

0734030076

Ordningsregler från arrangörerna

Ordningsregler

TCM 2015

UTSTÄLLNINGEN
Utställningen öppnar den 24 maj 2015 klockan 10 00 och stänger klockan 16 00.
Transporter inom utställningsområdet är ej tillåtet mellan 0900-1600

ANKOMSTTID
Utställare måste vara på plats senast 0900 den 24 maj, insläpp från 0700
Förare och 1 passagerare i varje utställningsfordon har fri entrè.

ENTTRÉBILJETT
Bifogade entrebiljett/utställarpass placeras väl synligt i framrutan vid infart till utställningsområdet.
Årets pristagare i vår ”best in show”utses av en jury varför något speciellt utställarnummer inte behövs.

BYGGNATION
Lördagen den 23 maj 2015 0900-1800
Söndagen den 24 maj 2015 0600-0900

AVRESA
Av säkerhets- och kvalitetsskäl är det INTE tillåtet för utställarna att lämna utställningsområdet före 1600.

DEMONTERING
Söndagen den 24 maj klockan 1600-1900

MONTER
Montern kommer vara markerad med kritad linje samt en skylt med klubbnamn
Alla utställare ansvarar för städning av sin monter när utställningen stängt

FÖRTÄRING
Varje anmäld utställare erhåller en kupong som berättigar till kaffe/fralla som avhämtas i utställningens servering.
Det finns varm mat samt dricka att köpa på området.Man kan också köpa mat på slottets egna servering ”storstugan” och Manegen

TOALETTER/SOPHANTERING
Toaletter ställs ut på området. Handikapptoalett finns i den gula byggnaden/Manegen
Papperskorgar finns över hela området. Container för grovsopor finns bakom ladan vid sponsorbyn

ENTRÈAVGIFT/PARKERING FÖR BESÖKARE
Vuxen 120 kronor
Bil 60 kronor
MC 40 kronor

Vänliga hälsningar Claes och Fredrik
Claes Jaurelius mobil 0708-591999
Fredrik Dahlgren mobil0722-012754

A3 Locost.doc

Link to comment
Share on other sites

Har fått ett elproblem med bilen efter vinterns ombyggnationer för den vill inte gå som den ska....håller

på som bäst och felsöker, är ett helsike att hitta var det ligger.

Får ge ett definitivt svar på lördag om jag kan åka med.

Jörgen

Link to comment
Share on other sites

Hej det blir inget Tjolöholm för mig i dag. Sitter i Partille och vågar inte fortsätta. Motorn går skit. Trodde jag fixat den i går men icke. FAAN. Hoppas ni får en jättebra dag. Vi ses Michael Wänström

Link to comment
Share on other sites

Tack alla som var med, det var en trevlig men kall dag!

Det blev mycket pratat med folk som kom förbi och var nyfikna. Vi får väl hoppas vi lockade någon mer in i Locostträsket.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jo, tack för en trevlig dag på Tjolöholm. Visst blev det en lite kall dag, men man får vara nöjd; dom första regndropparna slog i vindrutan just när vi körde in på uppfarten till garaget hemma. - tur kan man ju också ha :) !

Edited by Gulf62
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...