Jump to content

Hemsidan


Jocke4U

Recommended Posts

Hej,

Även hemsidan har fått lite uppdateringar även om innehållet är ungefär det samma.

Då den gamla hemsidan var ganska statisk med "nyheter" som var äldre än 1 år så togs beslutet att göra den statisk och enklare. Så det finns inte idag något system bakom utan är tämpligen enkla websidor. De är dock byggda så de anpassar sig bättre till användaren t.ex. om det är stor datorskärm, "padda" eller smartphone.

Det som ligger uppe just nu behöver ytterligare förfining och lite mer innehåll.

Har ni synpunkter och förbättringsförslag så är ni välkomna att skicka det till mig, likaså om du vill skriva något innehåll som du vill se på sidan.

Link to comment
Share on other sites

Jag ser att min gamla text på "Om Locostsweden" överlevde denna omstrukturering också. :) Jag tror dock vi måste revidera den lite då det inte finns en Locost-serie i Sverige längre.

Förslag på ändring:

Locost på banan

Boken har senare kommit ut i en ny upplaga med tillägget "- And Race it!" till titeln, och behandlar följdaktigen även hur man bygger en racing-Locost. Det finns för närvarande racingserier speciellt för dessa bilar i både Norge och Danmark. I Sverige kan du se Locostbyggen tävla i Sportvagnsmästerskapet under Roadsport- och Modsport-reglementena.

Link to comment
Share on other sites

Detta blev bra.

All heder till de eldsjälar och ideela krafter som för ser oss andra med denna möjligheten att dela vår passion.

Funkar ju även via sattelit.

Hälsningar

På väg från Durban rakt öster över mot Australien.

Link to comment
Share on other sites

Jag ser att min gamla text på "Om Locostsweden" överlevde denna omstrukturering också. :) Jag tror dock vi måste revidera den lite då det inte finns en Locost-serie i Sverige längre.

Förslag på ändring:

Locost på banan

Boken har senare kommit ut i en ny upplaga med tillägget "- And Race it!" till titeln, och behandlar följdaktigen även hur man bygger en racing-Locost. Det finns för närvarande racingserier speciellt för dessa bilar i både Norge och Danmark. I Sverige kan du se Locostbyggen tävla i Sportvagnsmästerskapet under Roadsport- och Modsport-reglementena.

Bra Göran!

Sådan input är kanon, jag har i mångt och mycket bara klistrat över informationen. Jag har nu uppdaterat denna info med ditt förslag :)

Mer sådana förslag är bra ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...