Jump to content

Banåka auto24 ring Estland o imola june 13


Guest micke r1

Recommended Posts

Guest micke r1

2,03 saknas topp fart slog av lite på rakorna för att spara på motorn...dagen avslutades med en seven tävling med banan full av ferarisar radical med v8 or mm ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

ett bredband som funkar (sirminione) :bowdown:

post-3782-0-97268100-1434466310_thumb.jpg

cec smeck

post-3782-0-86851200-1434466428_thumb.jpg

Upplinade inför race starten gick när vi passerade hastighets begränsningen i depån (Fullt med race bilar som körde fri träning)

Gick inte att få till en tävling med bara oss pga kostnader...

post-3782-0-41867200-1434466681_thumb.jpg

Lite riktiga bilar som körde med oss

post-3782-0-12934000-1434466996_thumb.jpg

post-3782-0-33564700-1434467135_thumb.jpg

post-3782-0-73908100-1434467260_thumb.jpg

Måste imola kitta min....205 på rakorna duger inte.

250 hade vart mer lämplig toppfart :eclipsee_steering: frågan är om de går o hur man gör?

Kommer en mobil film lite senare

Alla som va med o körde fick en buckla i lite olika klasser (som jag inte förstog) trevliga killar iaf att åka med,kommer lätt åka med dom flera gg,joakim rekomederade deras träff på Hockenheim

post-3782-0-06857100-1434468905_thumb.jpg

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

Ser riktigt skoj ut Micke!! 250 blir nog lite svårt utan större puffra och annan utväxling.

Anders Edlund har pratat en del om att köra med dem på Hockenheim.

Link to comment
Share on other sites

Förutom att du haft en intressant resa så får du helt enkelt skaffa en bilmotor! Vet nu att min fortfarande ökar vid 220 i alla fall.

Det är ungefär 150 mil hemifrån till Hockenheim. När kör dom?

Link to comment
Share on other sites

Ser ju gött kul ut , var ansöker man om tid till sånt här :banana: (och j jag vet man kan prioritera :banghead: )

har ju för lääänge sedan sagt att bilen inte är klar innan den gått ett varv på ringen.

hmm barna flyttar ju ut om 13 år ......

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Leta på nåt som passar till kiDS en o frugan nära banan sen när dom är på så nämner du! Banåkat

Edited by micke r1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Leta på nåt som passar till kiDS en o frugan nära banan sen när dom är på så nämner du! Banåkat

Så har jag gjort en gång, när vi gifte oss...hehe...Ytterst noggran planering så ett Nordschleife besök var oundvikligt, där en åktur i Zaakspeed Vipern stod på schemat.

Min fru pratade om " den där jävla nyrnburgar ringen" i flera år hahah.... (Vi gifte oss i Frankfurt)

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Man kanske...ska åka ner till hockenheim ? som de ser ut blir de iaf en svensk sjua som ska dit. Arc/Estland får bli nån annan gång

Link to comment
Share on other sites

Det skulle vara kul att åka ner dit. Lagom långt för en tur i 7an :) Har dock fått förfrågan från min förra arbertsgivare om jag är sugen på ett återfall ut på plattform nästa Fredag,. Ska bestämma på Måndag hur det blir.

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Denna gg åker jag själv de finns Mao plats till en eller två i bilen ner till hockenheim! De blir en resa i locost anda .jag vet att intresset är svalt här men postar iaf ;-)

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Japp de blev fullt i bilen på mindre än två minuter :-D vem kunde ana att en gratis resa ner till Tyskland med Europas snabbaste sjuor skulle locka så många..Over and out/ Mike The last surviver

.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...



×
×
  • Create New...