Jump to content

RMD rattar som pajar!?


Siduna

Recommended Posts

Kopior eller inte, men det finns flera som ser exakt likadana ut som säljs under andra namn. Vilken som är original eller kopia vet jag inte, men min som ser likadan ut som nån RMD modell heter R-nånting och är mjuk och dålig. Och billig= samma sak för det mesta. Förmodligen är den väl Made in China som min i alla fall?

RMD är väl bara ett varumärke och ingen rattillverkare, liknande Julas Hamron eller Coline från Clas Ohlsson?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har RMD ratt.

Kvalitetten er svært dårlig. Det første jeg la merke til når jeg pakket ut mitt var at center line som er markert med en gul stripe var skeiv!. DEet irriterte meg så mye at jeg tapet en sort tape stripe over så jeg slapp å se på det.

Nest etter det så var metallet i samtlige av skruene så dårlig at jeg måtte byttet alle. Jeg har brukt rattet i 2 år uten at det har vært noe problem, men jeg ville ikke kjøpt samme igjen. Det er nok noe mykt i metallet, men pga liten diameter så tror jeg det er sterkt nok.

Som of topic, så kan jeg si at det er montert på Snap Off. Svensk kvalitet og anbefales på det sterkeste! Det er sikkert mange bilder av rattet i biltråden min for de som vil se

http://forum.locostsweden.se/index.php?showtopic=9871

Edited by Kghaas
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...