Jump to content

super seven, locost


Stimpy

Recommended Posts

Hejsan är fortfarande på jakt efter en sjua, nån som har en som vill sälja den innan jul och få lite cash för julklapparna?.

Det jag söker är en vägreggad, mc eller bilmotor, det jag är intresserad i pris är mellan 0-100.000kr.

behöver inte fungera heller, får vara som ex renoverings objekt eller rasad motor??.

kom med alla förslag ni har och även länkar till andra sidor som jag inte har koll på, alltså inte blocket då jag tittar där varje dag :).

men mini kravet är att den är vägreggad....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej alla på forumet jag letar fortfarande efter en bil att köpa så kom gärna med fler förslag om ni har någon ni vill sälja, har några bilar att titta på men tar gärna en titt på fler.

Lita inte på att andra skall göra jobbet. Far iväg och köp 4-kantsprofil, svets och en rondell. När du har dessa saker kan du själv bygga din egen "seven". Allt annat hittar du på nätet eller här på vårat forum

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Letar fortfarande vidare efter förslag, släng fram vad som helst men så länge den är vägreggad, behöver igentligen inte funka eller vara komplett så det är bara reggningen som är viktig

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej, jag har en locost byggd på "bok-ram" med irs bakaxel och masserad pinto med dellortto 40:s.

Han står för närvarande i varmgarage med jag har för avsikt att avyttra den till våren, eller när det "passar".

Om du är intresserad så kan jag maila info + bilder...

MVH Lenny.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...