Jump to content

vinter träff


fleffas

Recommended Posts

EN UNDRAN

jag har en fundering om att kunna träffas , under den långa vintern

för att kunna snacka om vad som sker I garaget ,nya prylar?? och kanske kunna byta bort det som man bytt mot nytt

äta lite gott??

kunna ha något roligt ihop några timmar

Jag har ett förslag

träffas har en aktivitet

åker någonstanns och äter ,, resten av kvällen snackar vi ,tills ögon , och öron sluter sig

sängplats ska man väl kunna finna för dom som vill ligga kvar

kom med egna förslag hur NI vill ha det ,så man får en uppfattning om det finns intresse för något

Link to comment
Share on other sites

Jaa, jag är absolut intresserad, låter grymt trevligt. (kan behöva lyssna på lite likasinnades ideer för inspiration)

Det är alltid roligt att träffa likasinnade, ingen som försöker att byta samtalsämne......

kenneth

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Bra förslag fefflas!

Jag röstar på att ha en vinter träff i norrland.

Kanske i östersund ( finns en tiger åf där) o nära

För medlemmar från norröver,som oftast har långt att åka annars

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest micke r1

vet inte vad "trådskaparen" har för planer , inga kanske för de va 0 respons ?

Vi åker iaf upp till östersund/åre denna gång ska Micke Berg (polan tiger) slippa överraskningen att vi dyker upp fem i fyra en fredagkväll på hanses firma :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Som du kanske vet pac !

Så är 5 st som sitter framför datorn o säger "JA Va KUL" för lite för att de ska bli nåt.När de ( närmar sig ) kommer alla ursäkterna.

o då är mer en hälften borta ! sen när de är dax att evt betala nåt då är man max 2 st kvar.

Tro mig !! Jag har försökt att fixa en massa ban träffar här på forumet.....

All heder till fefflas/christer mdf iaf gör ett försök :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Vi kommer rätt långt off topic om vi skall diskutera drivkrafter till att arrangera i Fleffas tråd och jag vet inte om det hjälper eller stjälper, men Fleffas om du tycker att vi sabbar så säg till för det är inte vår avsikt alls. :icon_oops:

Javisst faller det ifrån en och annan. Har man tur så tillkommer det någon/några också när man blir tydligare med tid/plats/aktivitet. Att få uppslutning runt arrangemang är inte enkelt, hela livet och "verkligheten" brukar komma emellan. Det enda som är riktigt säkert är att träffarna blir inte av om man ger upp.

Så man får bestämma sig och köra eller inte för att sedan ta det som kommer. Man behöver inte komplicera det mer än så. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

varför nappar inte ni i "utrednings gruppen" på jocke4you,s invit att fixa nån körning,ni har ju drivkraft samt rätt kontakter i klubben och gillar banåka

Måste ju va ett lysande tillfälle o praktisera o utvärdera dessa nya regler i er regi ! utan att störa ordningen på kinekulle träffen ?

Som pac sa bara slå näven i bordet fefflas om du får nog :blink:/>

Edited by micke r1
Link to comment
Share on other sites

OK, för att vara jättetydlig(och återigen sorry för off topic till fleffas): Jag är inte involverad i fleffas förslag så vad som händer där är det bättre att du snackar med fleffas om. Däremot så är vi ett gäng som vill köra bana. Jag håller på och funderar på ett projektupplägg som vi skall lägga fram för styret så att vi får kalla det för ett "locost MK"-event.

Link to comment
Share on other sites

Guest micke r1

Jag kan lätt tänka mig att åka mot gurkstan o "dräggla" lite på hanses xtr 2 (om de var tanken) ?

Ännu roligare vore o se den klar o Sträcka på rakan på pac,s kommande event :racesmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...