Jump to content

Garagerensning


gka

Recommended Posts

Tänkte se om jag kanske kan sälja lite grejer som ligger på hyllorna och skräpar. Jag kan leverera till Kinnekulle kommande helg, annars finns de i Rödeby/Blekinge.

De delar jag vet vad jag gett för har jag satt samma pris på, det andra har jag höftat till nåt. Så ge bud om det är för dyrt.

Vi börjar med två styrstångsknutar från Sierra och Scorpio. Lite rostiga, men knutarna går lätt och utan glapp.

100kr/st En såld

post-12-0-17983800-1406575867_thumb.jpg

Styrstång till Scorpio med justering i höjdled, komplett med reglage, tändningslås och nycklar. Kablarna är avklippta.

150kr Såld

post-12-0-42984300-1406575875_thumb.jpg

Ett par oanvända framlysen som kommer från Borgs Garage från början.

600kr

post-12-0-66356300-1406575885_thumb.jpg

Spjällhus från GSXR 600 K1 med spridare, TPS och motor till chokespjällen.

1500kr

post-12-0-75333000-1406575897_thumb.jpg

Ett par oanvända bromsok. Girling M16 (eller en kopia, för det står inte Girling på dem) till bl.a. Ford Capri. Det är 82mm mellan fästöronen c-c. Köpte dessa på ebay när mina bromsar strulade, de behövdes aldrig.

500kr

post-12-0-95431600-1406575971_thumb.jpg

Oanvänd kylare. Storlek ca 50x30cm med tankar.

200kr Såld

post-12-0-74277400-1406575992_thumb.jpg

Inte till bil, men den ligger i garaget så den får slinka med! Ett styck gedigen Osby vattenpump som har använts till bevattning.

200kr

post-12-0-30315200-1406576178_thumb.jpg

Edited by gka
Link to comment
Share on other sites

Hej

Jag är intresserad av styrstången och en av styrstångsknuten .

Har du möjlighet att sckika till Malmö ?

Mvh Sorin

Edited by sorin
Link to comment
Share on other sites

Vilka svåra frågor du ställer! :P De är iallafall för högertrafik och märkta med E2, C/R, HC/R och HR. Det jag har hittat på forumet säger att märkningen ska vara HCR, det står inget om HC/R.

Wikipedia säger att för motorcykel måste det finnas / i märkningen, men det står inte att lyktor med / inte är godkända för bil. Skillnaden är att hel- och halvljus får lysa samtidigt på en HCR, men inte på en HC/R.

Det står också att MB betyder att lyktorna är till motorcykel, och den märkningen hittar jag inte. Så jag tror de är godkända som huvudstrålkastare till bil om man inte kopplar så hel- och halvljus är på samtidigt.

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Fordonsbelysning/Teknikbegrepp#Lyktm.C3.A4rkning.

Link to comment
Share on other sites

Jag har "Borg-lampor" av samma typ på min första Sjua. Dessa har passerat samtliga SFRO kontroller, en regbesiktning och tre kontrollbesiktningar.

Link to comment
Share on other sites

Låter betryggande, Cealm.

Jag har lastat allt som är kvar utom pumpen, om det är nån som blir akut sugen på ett McSpjällhus eller behöver bli upplyst!

Kylaren och den tingade styrknuten är också med för leverans.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...