Jump to content

Westfield, budgivning på Blocket


Recommended Posts

Hur funkar det med Westfield, är ramen färdigbyggd och godkänd redan från fabrik?

Jag såg ju att ramen är lackad och det gillas ju inte om man skall göra en SFRO1.

Link to comment
Share on other sites

Så vanligt jobb 45 timmar, 2 småbarn, husrenovering, månskensbonde är fel lösning.

Tobias - den där resan måste man ta först (det ger minnen som man kan leva på resten av sitt liv)- sedan hamnar man i himmelriket, man får lära sig att leva ett liv utan arbete. En del har svårt att klara det. Har du en bra hobby så är befrielsen från arbetslivet en guldvinst

kenneth

avtalspensionär vid 61-års ålder - nu tidsmiljonär

Link to comment
Share on other sites

Så vanligt jobb 45 timmar, 2 småbarn, husrenovering, månskensbonde är fel lösning.

Det är bättre att ha 40timmars veckor, stora barn som inte kräver så mycket tid, nästan färdigrenoverat hus och inget plöjande. Då kan man vara ute i garaget hela helgerna och även vardagskvällar :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hur funkar det med Westfield, är ramen färdigbyggd och godkänd redan från fabrik?

Jag såg ju att ramen är lackad och det gillas ju inte om man skall göra en SFRO1.

Inga problem. En bekant till mig bygger en Westfield som han köpte pulverlackad från fabrik. Det var t.o.m så att SFRO-mannen erbjöd sig att ge honom all dokumentation som behövdes om han inte hade det.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Sådana här "auktioner" brukar ha en tendens att dra iväg och det brukar sluta med att man undrar om högste budgivaren visste vad han lade bud på.

Hade varit intressant att veta vad dom gick för. Någon här som gav bud?

Link to comment
Share on other sites

Sådana här "auktioner" brukar ha en tendens att dra iväg och det brukar sluta med att man undrar om högste budgivaren visste vad han lade bud på.

Hade varit intressant att veta vad dom gick för. Någon här som gav bud?

Håller med. Kikade på en högtryckstvätt otestad, okänt skick.

Den blev någon femhundring eller två dyrare en den tvätten jag köpte på annons

av någon som ägt och tagit hand om den samt att jag självklart provade den innan köp.

Skulle ju inte gett mer än hälften om ens det för något jag eller de som säljer inte vet något om.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...