Jump to content

En reggad sjua köpes


Hailwood

Recommended Posts

Hej

Jag har en westfield 1 år gammal med wankelmotor på 150 hk väger ca 570kg gått 50mil. kostar inte jättemycke att skrämma upp det till 250hk. Byggd på bara nya delar utom motor och växellåda.

Pris kan diskuteras, säljs för jag har inte tid.

Rikardpost-3615-0-65060100-1392889566_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej

Jag har en westfield 1 år gammal med wankelmotor på 150 hk väger ca 570kg gått 50mil. kostar inte jättemycke att skrämma upp det till 250hk. Byggd på bara nya delar utom motor och växellåda.

Pris kan diskuteras, säljs för jag har inte tid.

Rikardpost-3615-0-65060100-1392889566_thumb.jpg

Hej Rikard!

Har du fler bilder som du kan skicka? Många helst! Är motor och låda renoverade? Jag antar att det är en mazdawankel med originallåda?

Vad hade du tänkt dig för pris?

Lasse

Link to comment
Share on other sites

Hej Rikard!

Har du fler bilder som du kan skicka? Många helst! Är motor och låda renoverade? Jag antar att det är en mazdawankel med originallåda?

Vad hade du tänkt dig för pris?

Lasse

Hej

Har du en mailadress så är det lite lättare att maila, och ett telefon nr så kan du få all information.

Mazda RX7 Wankel med originallåda, har lite tips om man vill ha mer efekt, har även turbo block+växel låda extra.

Pris? Den är ju nästan ny så lite vill jag ha men det viktigaste är att någon köper den som har tid och intresse av att köra och utveckla den. Skulle vara kul att höra ljudet från turboblocket ombyggt till sugmotor med 280hk.

Rikard Svanberg

0709-501520

riggservice@gmail.com

post-3615-0-41866300-1392895499_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej

Har du en mailadress så är det lite lättare att maila, och ett telefon nr så kan du få all information.

Mazda RX7 Wankel med originallåda, har lite tips om man vill ha mer efekt, har även turbo block+växel låda extra.

Pris? Den är ju nästan ny så lite vill jag ha men det viktigaste är att någon köper den som har tid och intresse av att köra och utveckla den. Skulle vara kul att höra ljudet från turboblocket ombyggt till sugmotor med 280hk.

Rikard Svanberg

0709-501520

riggservice@gmail.com

Nu blev man allt lite sugen ;)

Maila mig gärna vad du tänker dig för pengar (mellan tumme o pekfinger) ligger det innom vad ekonomin tillåter så är jag klart intresserad. // Micke

micaellindqvist@e60.se

Link to comment
Share on other sites

Tjena vet att detta inte hör till tråden men jag är intresserad

av dina knappar på instrumentpanelen.. till tutan och sånt,

vet du vart dom kommer ifrån???

Jag bestälde dom från england (car builder solution om jag minns rätt) och är rätt snygga tycker jag, känslan i dom är lite sämre än utseendet tyvärr. Baksidan är lite billig och pillig med små och många stift.

Rikard

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...