Jump to content

30 mm rör till bärarmsbygge köpes


ellac

Recommended Posts

Hej

Behöver 30*3 mm rör enligt SFRO spec för bärarmsbygge ( ex vis. SSEN 10305-2 E235+N) , skall bygga 2 st nedre triangelarmar så jag behöver minst 60 cm x 4 st bitar.

Jag bor i Malmö men jag kan ordna transport - hämtning inom Sverige!

Hör av Er om ni har något att sälja, känns dumt att beställa hem en 6 meters längd..

Calle

Link to comment
Share on other sites

Tack för alla svar !

Rören är till min gamla Alfa ( http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=83873&highlight= ) somväger 890 kg så jag vill upp till 30*3 mm pga av vikt och påfrestningar.

Jag ringer Hydroscand på måndag!

Stål i Trelleborg , får man titta och rota i "spillådorna" själv där? Det är alltid bra att ha lite material i garaget !

/Calle

Link to comment
Share on other sites

Ursäkta Hijacking: Jag läste genom dina tankar på rejsa om motorn. På sjuor är det väldigt populärt med separata trottel-hus istället för plenum. Själv åker jag på en R1-brygga på en Opel 2l-spis och har GSXR-1000-trottelbrygga på duratecen som skall ta dess plats. Men du kanske redan har valt bort de varianterna för din 75TS-motor?

Link to comment
Share on other sites

Ursäkta Hijacking: Jag läste genom dina tankar på rejsa om motorn. På sjuor är det väldigt populärt med separata trottel-hus istället för plenum. Själv åker jag på en R1-brygga på en Opel 2l-spis och har GSXR-1000-trottelbrygga på duratecen som skall ta dess plats. Men du kanske redan har valt bort de varianterna för din 75TS-motor?

Hej Per

Njae, separata spjällhus har inte valts bort , bara flyttats till framtiden :)

Hinner helt enkelt inte bygga färdigt till våren om jag svävar ut ytterligare .

/Calle

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...